středa 14. června 2017

DOORDINOVÁNO - více než 55 vypotřebovaných produktů

Moje taška plná odpadků a prázdných lahviček už se zase naplnila a je čas, se podívat na vypotřebované produkty. Vždycky se mi neskutečně uleví, když tu tašku můžu vyhodit a zrekapitulovat, co jsem všechno stihla vypotřebovat :) Je fakt, že od doby, co vypotřebované produkty takto monitoruju, mám pocit, že mě to nutí všechno cíleně vypotřebovat a nenechávat načatých 5 lahviček sprchového gelu nebo tři deodoranty :) Má to i svá pozitiva, ale teď už se na tu kupu odpadků pojďme podívat!



1) the Ordinary High-Adherence silicone primer - podrobněji jsem vám o něm psala ZDE a doma mám do zásoby další dva kusy, což myslím mluví za vše :)

2) M.A.C Fix + - už ani nevím, kolikáté vypotřebované balení to je. Načaté mám teď ještě dvě limitované verze a sprej používám během dne na osvěžení make-upu nebo v případě, že si můj make-up už nerozumí s pudrem a přestává vypadat esteticky. Fix + mu dokáže vždycky domluvit a usměrnit ho :)

3) YSL bezbarvý kompaktní pudr Poudre compacte radiance - byl fajn, ale znovu bych si ho vzhledem k vysoké ceně už nekoupila. Porovnatelný efekt mi udělá i NYX pudr za pár korun.

4) Catrice Liquid camouflage korektor - velice známý drogerkový korektor, který je obecně velice oblíbený. Z drogerie je pro mě asi jeden z těch nejlepších a dobře krycích. Pokud vypotřebuju nějaký ze současných korektorů co mám, tak si ho někdy v budoucnu klidně koupím znovu.

5) AVON Ideal flawless - byl moc fajn, dobře pigmentovaný i dobře kryl, ale začal nějak divně smrdět, takže letí do koše. I když byl fajn, tak kvůli tomu, že moc dlouho fresh nevydržel, bych ho znovu nechtěla.



6) Buxom Full-on lip cream - na lesky na rty mě prostě už moc neužije a zbytek co mi v lahvičce zbyl, tak vyhazuji, protože ho mám otevřený už dlouho.

7) Kiko Smooth temptation lipstick (04) - takový rtěnko-balzám, který jsem kupovala v nějaké jejich limitce minulý ro. Byl úžasně příjemný, měl krásný odstín a celkem mě mrzí, že jsem ho už vypotřebovala.

8) NARS lesk na rty Albatross - u lesků na rty nevidím tolik smysl za ně utrácet stovky či tisíce a po letech používání tekutých rtěnek jsem lesky skoro vytěsnila a moc je nepoužívám.

9) Sephora Dlouhodržící rtěnka (07) - moje milovaná rtěnka, která byla i moje svatební! Miluju její odstín i dobrou výdrž a příjemnou krémovou konzistenci.

10) Trend it up Brow gel filler - nemá pro mě úplně nejideálnější odstín, ale neuvěřitelně dobře fixuje obočí. Pokud vám vadí silná fixace, tak tahle obočenka nebude rozhodně pro vás.

11) Benefit Gimme brow (3) - moje asi úplně nejoblíbenější obočenka na fixaci obočí. Má pro mě absolutně nejlepší odstín, ze všech produktů na obočí, jaké doma mám. Tohle je už moje třetí balení a načaté už mám další.




12) M.A.C Instacurl lash řasenka - o této trochu netradiční řasence jsem vám psala ZDE. Má ohýbací kartáček, ale nemůžu říct, že by to pro mě byla nejúžasnější řasenka pod sluncem. Je fajn, ale mám větší oblíbence.

13) L´Oreal False lash Superstar x-fiber - psala jsem vám o ní ZDE. Často slýchám, že někoho řežou v očích ty mikro vlákna, které jedna z částí obsahuje, ale to se mi nikdy nestalo a nemůžu si na to stěžovat. Řasenku bych si ale znovu nekoupila, protože mi vlákna opadávají pod oči a rozmazávají se.

14) Maybelline Colossal Big Shot - jeden z nejnovějších počinů Maybelline, která svým "rozcuchaným" kartáčkem lehce nakopala do zadku klasickou žlutou Colossalku. Chci o ní psát ještě v extra článku, takže si hodnocení nechám až tam :)

15) Maybelline Great lash - vždycky mě tak děsně štve, že se u nás průhledná verze této řasenky neprodává! Mám vždycky do zásoby pár kusů z USA a používám jí jako bázi pod řasenku už asi 5 let!

16) Duo lepidlo na umělé řasy - kdo by tohle lepidlo neznal? Naprostá klasika a zaručená kvalita.




17) Ziaja dvoufázový odličovač očí z kozí řady - dobré na něm bylo to, že mi nedráždil oči, čímž mě upřímně překvapil. Horší bylo to, že se obě fáze velice blbě spojují a po zatřepání se zase strašně rychle rozdělí, což mě trochu iritovalo. Plus mi odličování očí zabralo delší dobu, protože jsem odličovač pořád protřepávala a stejně té olejové části tam bylo nějak málo a odličování nešlo tak snadno a rychle. Znovu bych do něj nešla i když dávám palec za to, že mi nedráždil oči!

18) Sephora dvoufázový odličovač očí - kupuju si ho vždy v tomto cestovním balení do cestovní taštičky. Vyhovuje mi a vypotřebovala jsem už několik balení.

19) Sephora micelární voda s uhlím - černá micelárka měla jemnou parfemaci, pleť mi nedráždila a dočišťovala pěkně, ale to malé balení bylo hned fuč a rychle vypotřebované, takže znovu asi nepotřebuju.

20) Avene čistící gel Cleanance - jeden z mých oblíbených čistících gelů, ke kterým se pravidelně vracím. Recenzi na něj si můžete připomenout ZDE.

21) La Roche-Posay micelární voda - několikáté balení, které jsem vypotřebovala. LRP micelárky nepatří mezi mé úplně nejoblíbenější, nedokážu přesně říct proč, ale raději sahám po jiných značkách (ovšem když už jsem dostala několik těchto menších balení, tak je chci vypotřebovat),

22) Bioderma micelární voda - prostě klasika a můj svatý grál, není co dodávat. 




23) Clarins Hydra-Essentiel for very dry skin - kompletní článek o celé této hydratační řadě najdete ZDE, takže si ho můžete připomenout :) Milují jí a není třeba to víc rozkecávat :)

24) Clarins Hydra-Essentiel Bi-sérum - bože, já ho miluju! Asi nejlepší hydratační sérum, jaké jsem kdy měla! Neskutečně pleť zavlaží a "naducá", takže je pak jak dětská prdelka. Chci další a ve svém okolí jsem tím "nakazila" už několik kamarádek, které si ho šly koupit a taky se zamilovaly.

25) Estée Lauder oční krém Revitalizing Supreme - co dodat, byla to taková láska, že už mám doma plné balení! V dalším updatu skincare se o něm určitě rozepíšu :)

26) Clarins Toning lotion with iris - mám pocit, že jsem vám tohle tonikum ani jednou neukazovala! Vydrželo mi prakticky rok, možná i o chlup déle, protože je v mega balení s pumpičkou. Používala jsem ho vždy ráno na dočištění pleti a musím říct, že bylo úplně v pohodě. Je určené na smíšenou až mastnou pleť a neobsahuje alkohol, což je skvělé. Šla bych do něj klidně znovu a byla jsem s ním velmi spokojená.



27) Teaology Floral tea krém na ruce - dostala jsem ho jako dárek k nákupu jiných produktů této značky a nechápu, proč ho spousta nazvala božím a úžasným. Je to úplně průměrný krém na ruce s příjemnou čajovou vůní. Ale znovu bych si ho nekoupila, tím spíš za cenu, kterou stojí.

28) Kiehl´s Lavender krém na ruce - tato mini verze byla z vánočního setu, ale mám pocit, že se dá sehnat normálně i ve větším balení. Krém byl velmi příjemný a takový lehce nadprůměrný. Na běžné mazání pohoda, ale na brutus suché nebo popraskané ruce by to chtělo ještě něco víc. Voní hodně silně po levanduli, takže ne všem se bude líbit. Obecně Kiehl´s krém na ruce mají netradiční parfemace, takže budou pro někoho, kdo právě zas ty "obyčejné" a nudné vůně nevyhledává.

29) Institut Karité Shea hand cream - krém v retro kovové tubičce obsahoval 20% bambuckého másla a byl opravdu velice výživný a mastnější. Měl takovou jemnou krémovou vůni a dost mi připomínal můj oblíbený krém na ruce s bambuckým máslem od L´Occitane. Znovu bych ho klidně pořídila.

30) NUXE Reve de miel krém na ruce - moc pěkně voněl, ale znovu bych si ho nekoupila, protože je to přesně ten typ krému, který na ruce namažete a máte pocit, že si je za chvíli musíte namazat znovu, protože je krém snad sám vysušil :) Bohužel Nuxe není zrovna nejlevnější značka a plné balení za mě tedy rozhodně nee.

31) Balea krém na ruce s aloe a mořskou solí - kupovala jsem si ho kvůli jeho jemné a takové až spa vůni. Byl příjemný, ale žádný hydratační zázrak. Na takové to normální mazání rukou je v pohodě.

32) Ma Provence hand cream - ukazovala jsem vám ho už v propadácích a bohužel jsem byla ráda, že jsem ho vypotřebovala. Krém sice nádherně voní po mandlích, ale vzhledem k tomu, že stojí asi 130 Kč, tak moc dlouho nevydržel, nulově hydratoval a pumpička dávkuje jen pidi množství krému. Takže jen samotné používání byla otrava, protože než jsem si napumpovala dostatečné množství krému, tak byla půlhodina v háji :) Za mě znovu rozhodně ne.



33) Sefiros sprchový gel zelený čaj - absolutně nechápu ty nadšené povyky okolo této značky. Tohle je asi 5.produkt, co jsem od nich vyzkoušela a zase hrůza! Sprcháč voněl hodně lacině po čaji a byl to spíš takový chemicko-čajový zápach. Gel moc nepěnil a navíc ještě vysušoval, takže totální propadák. Nechápu, proč by si někdo tak moc zlý sprcháč kupoval za dvě stovky! Tohle vážně nechcete!

34) Balea jednorožčí sprcháč - která z blogerek ho neměla, tak byla úplně mimo :) Bohužel nejhezčí je jeho obal, ale sprcháč samotný mi vůbec pěkně nevoněl. Škoda!

35) Bath & body works Japan cherry blossom sprcháč - oh bože, miluju tuhle značku a její sprcháče i dezinfekce na ruce! Skoro jsem oplakala, když jsem ho dodělala, protože tahle vůně je úplně top! Jdou sehnat i na českých eshopech, ale připravte se na pořádnou vysokohorskou cenovou přirážku :)

36) Nivea sprchová pěna Creme care - moje oblíbené sprchové pěny z drogerie. Nejsem si jistá, jestli se dostaly už i k nám, ale vozím si je zatím z Německa. Mám je opravdu ráda a když nepočítám pěny Rituals (které jsou ale o dost dražší), tak patří asi mezi moje nejoblíbenější. Jsou krásně krémové, úžasně voní a nevysušují mi kůži. Navíc s nimi někdy supluji i pěnu na holení, takže třeba na cesty je to super záležitost :) Miluju a kupuju si opakovaně.

37) Nivea sprchová pěna Creme smooth - platí to samé co výše, pěna se jen jemně liší svou vůní.



38) Dove Derma Spa uplifted tělový olej - moc se mi líbí, jak tato řada produktů voní. Olej je takový normální, na mazání to stačí, ale zcela upřímně jsem v životě zkusila i o něco lepší oleje na tělo. Tohle je takový fajnový střed.

39) the Body Shop tělové máslo Virgin mojito - miluju tělová másla od této značky a beru je jako jedny z nejlepších, co jsem kdy měla. Vyzkoušela jsem snad úplně všechny vůně co nabízejí a nejraději se vracím k verzi Moringa. Toto je z letní limitky v tom menším cestovním balení a voní taky nádherně jako mojito. Oproti jiným máslům této značky mi textura přišla maličko našlehanější a až taková jako sorbet, takže i jeho hydratační schopnost mi přišla maličko jemnější. Bude se líbit asi těm z vás, co klasická másla nemusíte a jsou na vás třeba moc mastná a výživná.

40) Lush masážítko - ta pidi růžová věc je pozůstatek z masážítka, které bylo tuším ve vánoční kolekci, ale už si samozřejmě nepamatuju, jak se jmenovalo. Masážítka jsou fajn, ale mám pocit, že je tak strašně rychle člověk vypotřebuje, že je mnohem finančně výhodnější si koupit nějaké pořádně máslo nebo krém na tělo a člověku to vydrží dále. Pokud ale peníze neřešíte, tak věřím, že z masážítek nebudete zklamané.

41) Cetaphil hydratační mléko - je úžasné a stále platí to, co jsem vám o něm psala ZDE.

42) Too cool for school Egg mellow body butter - pidi máslíčko bylo sice jen na pár namazání, ale vážně mě dost nalákalo na plné balení! Úžasně vonělo, trochu jak když pečete něco sladkého a u toho šleháte sladký krém :) Je to dražší záležitost, ale asi ho chci ještě jednou ve svém životě :)



43) Ziaja pěnové mýdlo Caramelised almond - tahle vánoční limitka se moc povedla. Netuším, jestli je možné mýdlo ještě někde sehnat, ale už jen díky té mandlové vůni bych si to přála.

44) Nivea tekuté mýdlo Creme Smooth - miluju čistou a krémovou vůni Nivea, ale tohle mýdlo si kupuju jen když bývá v akci za 39 Kč, protože mi jinak přijde zbytečné za něj platit třeba jednou tolik :) Kupuju ho do koupelny opakovaně, takže patří určitě mezi oblíbence.

45) Lactacyd intim mýdlo - co dodat, prostě klasika :) Kupuji už asi deset let :)



46) Nivea anti-perspirant Protect & care - nemám s pocením žádné problémy, ale obecně mi dedoranty i anti-perspiranty Nivea nepřijdou prostě dobré a účinné. Jediné plus byla příjemná vůně, která je pro Niveu typická.

47) Bath & body works Japan cherry blossom dezinfekce na ruce - nejlepší dezinfekce na ruce + dokonalá vůně = ten nejlepší gel na ruce :) 

48) Ziaja zubní pasta - dlouho jsem netušila, že Ziaja dělá i pasty na zuby. Tak jsem jí sem zařadila, kdyby to někoho z vás zajímalo. Jinak pasta je to úplně normální a není na ní nic zvláštního :)

49) Kiehl´s Lip balm #1 s hruškou - oblíbený balzám na rty, který mi konzistencí připomíná trochu vazelínu. Není to hydratační zázrak, ale na běžné mazání je fajnový.

50) Avéne termální voda ve spreji - bez termálních vod se neobejdu během celého roku a obzvlášť teď v létě bez nich ani nevycházím z domu. Voda od Avéne má úplně nejjemnější rozptyl ze všech vod, co jsem vyzkoušela a rukama mi prošly skoro už desítky balení.



51) Pantene PRO-V Aqua light šampon - další svatý grál o kterým vám píšu snad v každém vypotřebovánu. Takže není co dodávat, miluju ho!

52) Toni & guy lak na vlasy - můj oblíbený lak na vlasy, kterému jsem už několik let věrná a zatím jsem neměla potřebu kupovat jiné.

53) Vichy Dercos šampon proti lupům - nejvíce ho používal manžel, ale já mu ho občas kradu, když mám pocit, že se mi horší dermatitida. Jinak je určený hlavně na lupy a manžel ho má velice rád a používá ho opakovaně.



54) S.he Čistič gelových nehtů - odmašťuju s ním odlakované nehty před nanesením laků na nehty. Výborná záležitost a jsem přesvědčená o tom, že dokáže díky tomu o něco prodloužit výdrž laku.

55) Sally Hansen Insta-Dri - další můj velký oblíbenec! Dávám ho jako sušič laku předtím, než nanesu topcoat. Výborně lak vytvrdí a usuší.

56) Sililevo reparační lak na nehty - skvělá záležitost o které jsem vám psala ZDE

57) Essence caring nail oil - olejíček spíše takový průměr, ale měla jsem ho na pracovním stole a když byly kůžičky okolo nehtu vysušené, tak jsem je trochu natřela.

58) Cien odlakovač - naprostá klasika, kterou si kupuju stále dokola




No, bylo toho zase dost :) Máte vyzkoušené některé z těchto produktů? Shodují se vaše názory s těmi mými? :)

16 komentářů:

  1. Pouzivam iba Bioderma ruzovu micelarku a Avene termalnu vodu. Este mam doma ten Balea krem na ruky. Musim ho konecne zacat pouzivat. Vonia krasne 😉

    OdpovědětVymazat
  2. ěJsi úžasná, že jsi tak bezvadně okomentovala každý z 55 produktů! Navíc děkuji za několik tipů, které možná také vyzkouším:) Já teď také vydala Spotřebovance a nějak jsem vůbec neměla chuť komentovat úplně každý produkt.

    OdpovědětVymazat
  3. No akorat ta micelarka od biodermy a catrice korektor a oboji miluju! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top coat na rychlé schnutí bych chtěla také zkusit :-) Catrice korektor miluji a ten od avonu jsem chtěla , ale nesplašila jsem žádnou Avon lady :-) ale asi mě to tedy mrzet nemusí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím souhlasit s jednorozčím sprcháčem, koukal na mně na Instagramu na každém rohu, tak jsem si ho musela koupit, ale ta vůně nebyla nic extra, Balea umí mnohem voňavější sprcháče než byl tento.

    OdpovědětVymazat
  6. Fíha, koľko kozmetiky! Ja plánujem vyskúšať tú značku The Ordinary ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
  7. Téda tak dokonalé spotřebováno! :) Gimme brow od Benefitu velice ráda používám mám jedno mini cestovní balení a rozhodně budu kupovat ve větším, je super! :) A ty sprchové pěny od Nivei, ty vypadají dost lákavě, ale myslím že jsem je ještě u nás neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to je produktů!
    Rozhodně souhlas s Catrice. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gimme brow taky miluju, ma fakt nejlepší odstín a dokáže i pěkné obočí vyplnit :))


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  10. Uzasny prehled, urcite se shodneme ve sprchovych penach Nivea, ktere mi privezla kamaradka z Nemecka a samponu Pantene PRO-V.

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle rubrika mě baví, zase jsem se dozvěděla něco nového a budu utrácet..

    OdpovědětVymazat
  12. Super rubrika, já mám vždycky taky radost, když něco konečně spotřebuju, ptž v šuplíku mám minimálně 2 další náhradníky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Catrice korektor mám aj ja (konečne) a je naozaj skvelý. :) Nivea penu som nevidela, len o Balei.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  14. Veľa vecí ktoré tu máš som vyskúšala a súhlasím s tebou skoro so všetkým. Jedine to telové maslo od Too Cool For School ma neohromil až tak že by som si kúpila plne balenie😊

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím s BBW! Měla jsem taky sprcháč (jen jiné vůně) a kupodivu vydržel, ale ta cenovka tady! Nevysušoval, vůně se držela, ach!

    OdpovědětVymazat
  16. Co se tyka dezinfekce na ruce, tak jiz leta pouzivam tuto https://www.distrimedpomucky.cz/dezinfekce-na-ruce-a-pokozku/skinman-soft-protect-100-ml.html - nosim ji neustale u sebe, je mala,levna a hodne kvalitni svym slozenim. Urcite vyzkousej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)