středa 7. června 2017

Kevin Murphy - láska nebo propadák?

Produkty značky Kevin Murphy jsem na svém pomyslném wishlistu měla strašně dlouho. Už tenkrát mě totálně uchvátilo jejich balení, které se rozhodně od jiných vlasových produktů liší. Je jednoduché, minimalistické a prostě vizuálně krásné. Balení ale samozřejmě není to hlavní a zajímalo mě, jestli jsou produkty tak strašně skvělé, jak jsem neustále někde četla. Nejedná se o úplně nejlevnější značku vlasové péče a ze začátku jsem si nebyla tolik jistá, po jakých produktech na začátek sáhnout, ale nakonec jsem vybrala takovou klasiku :) A 





Kevin Murphy Maxi Wash (250 ml) - koupíte ZDE

Začnu produktem, který jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. Respektive jsem se už dlouho odhodlávala k tomu, abych vyzkoušela nějaký detoxikační šampón, který dokáže vlasy i vlasovou pokožku důkladně vyčistit. Tento typ šampónů je doporučený pro ty, co používají hojně stylingové přípravky, které není vždy snadné z vlasy vymýt. Případně pokud chcete i vyrovnat tvorbu kožního mazu a rozjasnit zplihlé nebo matné vlasy. 

Než jsem šampon začala zkoušet, dostala jsem pár tipů, jak ho používat a čeho se neleknout. Při prvním použití se může stát, že vám šampon nepůjde úplně dobře napěnit a bude se těžko po hlavě rozprostírat. Je fakt, že ze začátku moc nepěnil a měla jsem pocit, že si vlasy vlastně nijak nemyju, ale po druhém nanesení šampónu to bylo o dost lepší a při třetím už pěnil jak ďas :) Musím říct, že tenhle šampón úplně posunul o level výš stav, kdy máte pocit dokonale čistých vlasů i vlasové pokožky. Mám x šampónů, po jejichž použití mám pocit, že mají vlasy o tři kila méně, jak jsou lehké a nadýchané, ale tohle je vážně ještě o stupeň vyšší blaho! Takhle dokonale čistý pocit z vlasů jsem ještě asi nezažila a vážně si ho neskutečně užívám :) Dostala jsem doporučení používat tento šampón ze začátku několikrát týdně po dobu zhruba 2 týdnů a potom ho používat už spíš na udržování třeba 2x za měsíc. A musím říct, že mi to takto vážně vyhovuje a doporučila bych to i vám. Nepoužívám sice stylingové přípravky na denní bázi, ale používám suché šampóny a sem tam lak na vlasy a to všechno ve vlasech zůstává a je třeba to jednou za čas pořádně vymýt.

Šampón voní po citrusech a tea tree, což sice pro mě není nejpříjemnější vůně na světě, ale tím že šampón nepoužívám při každém mytí vlasů a není z vlasů po umytí cítit, tak mi to tolik nevadí.

Z šampónu jsem vážně nadšená a zvláště jako majitelka dermatitidy potřebuju pravidelně a důkladně vlasovou pokožku vyčistit, aby se mi tam nehromadila suchá kůže a měla jsem pocit, že mám vlasy jemné a nadýchané :) Za mě tedy dávám velký palec nahoru a za sebe vřele doporučuji!



šampon obsahuje:

- AHA ovocné kyseliny (papája,grapefruit a citrusové plody), které štěpí mastné kyseliny pro čistou, jasnou vlasovou pokožku 

- éterické oleje, které pronikají do pokožky pro rozzáření vlasů a vyčištění mastné nebo šupinaté vlasové pokožky.

- anti-znečišťující složky, které zamezují hromadění nežádoucích produktů a chemikálií ve vlasech.

- přírodní antiseptika k detoxikaci vlasů a vlasové pokožky. Zmírňuje onemocnění kůže a urychluje uzdravení.


Šampon neobsahuje parabeny, sulfáty a je cruelty free



Young Again Masque (200 ml) - koupíte ZDE

Masky na vlasy miluju a strašně ráda zkouším nějaké nové, takže druhá volba padla právě na masku. A když jsem si četla, že tato by měla hloubkově vyživovat, regenerovat, působit proti stárnutí vlasů a mít protizánětlivé a antioxidační účinky, tak jsem očekávala velkou bombu. Balení s pumpičkou je skvělé a vážně praktické, protože u masek se šroubovacím uzávěrem se vždycky rozčiluju, že mi ve sprše nejdou mokrýma rukama tak dobře otevřít. Maska má konzistenci hustějšího kondicionéru, což mě trochu zklamalo. Čekala jsem asi trochu větší bombu a pořádně hustý krém. Maska je primárně určená na suché a lámavé vlasy, což já sice nemám, ale většinou zkouším právě masky na suché vlasy, protože bývají výživnější a hutnější. Masku si dávám vždy jen do délek vlasů a chci je pořádně vyživit a zregenerovat. Nejsem si úplně jistá, že by tato maska dokázala spasit někoho s hodně suchými a lámavými vlasy. Pro moje normální vlasy je vážně moc fajn a nemůžu proti ní vlastně říct jediné křivé slovo (tedy až na tu texturu), ale u těch hodně poničených vlasů si nejsem jistá výsledkem. To znám upřímně lepší a cenově na podobné úrovni, u kterých vím, že dokážou dát dohromady i peroxidem odpálené blond chroští na hlavě. Samozřejmě nechci tvrdit, že by maska na suché vlasy nefungovala, nemůžu to reálně posoudit, protože mám vlasy normální, jen konečky mám sušší, ale to má asi velká část populace žen. 

Nevím, nevím. Možná jsem očekávala až příliš mnoho a za tu cenu bych si představovala ještě možná trochu víc. Vlasy mám po použití vážně moc pěkné, jsou jemné, lesklé a viditelně jim nic nechybí. Je tu ale pořád to "ALE", které mi nedá spát. Je to přesně ta situace, kdy si říkáte, že vám stejnou službu udělá i o něco levnější produkt a proč kupovat něco dražšího jen kvůli pěknému balení nebo značce, že? 



maska obsahuje:

Esenciální olej ze slaměnky - má prokázané protizánětlivé a regenerační vlastnosti.

Olej z květů orchideje - je bohatý na proteiny, posiluje odolnost vlasů a poskytuje intenzivní hydrataci. Dodává vlasům hebkost a pružnost. 

Extrakt z lotosového květu - zklidňuje a vyživuje vlasy, zanechává je hebké a poddajné. Je užitečný v prevenci šedivých vlasů, jedná se o výživný antioxidant.

Olej z baobabu - olej získaný ze semen baobabu ve východní a jižní Africe. Má pozoruhodnou sbírku vitamínů, včetně A, D a E. Vitamin E je superantioxidantem bojujícím s příznaky stárnutí. Zlepšuje pružnost a podporuje regeneraci vlasů.


Výtažky z australského ovoce - pečlivě vybrané a sklizené plody, kterým se daří v extrémních klimatických podmínkách. Díky jejich hydrofilním vlastnostem dokáží vázat vlhkost ze vzduchu. Dodávají vlasům vitamíny a nenasycené mastné kyseliny.


Maska se nanáší na čerstvě umyté vlasy a nechává se působit 5-15 minut



I když je to spíš tak 50 na 50, tak na základě dvou produktů nemůžu hodnotit značku jako celek a rozhodně bych někdy v budoucnu chtěla vyzkoušet ještě nějaké produkty a posoudit je.

Zajímalo by mě, jestli máte vy samy nějaký oblíbený produkt od této značky, který byste mohly doporučit a je podle vás super.


*

18 komentářů:

  1. Tato značka je pro mě neznámá. A tak mě celkem zaujaly právě ty obaly, ty jsou zajímavé, ale přijdou mi hrozně malé :D co mě tak zaujalo je ten šampon.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to skvele ale da se to asi sehnat jen pres zahranicni eshopy a navic je to celkem drahe jen na "sampon" tak asi zustanu u sveho šampuku z lushe :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od tejto značky som ešte žiadne produkty neskúšala, ale rada by som. Tie obaly sú naozaj veľmi pekné a netradičné a aj keď by som si musela nájsť iné varianty (pretože mám veľmi suché a navyše ešte kučeravé vlasy), rada im dám šancu :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám doma masku born.again, ktorá sa skvelo dopĺňala so šampónom od Kerástase. šampón repair.me.wash som ešte veľmi nestihla oceniť....uvidím časom. Nedávno som minula body.mass sprej na objem, na ktorom mi najviac vadila silná pánska parfumácia. Už dávnejšie som pozerala aj po tomto tvojom maxi.wash, ale zatiaľ mám čistiaci šampón od Redkenu, tak až keď miniem ten...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Dermatitida mě také trápí, tak děkuji za tip na šampón. Vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zaujal šampon, ovšem cena je poměrně vysoká. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. S touto znackou zkusenost nemam. Sampon vypada zajimave, cena jiz bohuzel nikoliv :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy jsem o této značce neslyšela a kdyby byla dostupná v Čechách, tak bych o tom možná přemýšlela, ale ze zahraničních obchodů neobjednávám, neláká mě to..

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy,
    já mám od Kevina celkem tři produkty: šampon Maxi Wash jako ty a ty ho úplně miluji. Nečekala jsem od něho nějaké zázraky, ale je fakt úžasný. Masku na vlasy Hydrate me - ta je taky skvělá, ne jen že opravdu božsky voní, ale vlasy mi pěkně hydratuje a jsou takové lesklejší. Takže taky spokojenost. Sprej na objem Anti Gravity - ten za mě bohužel nic moc. Jediné, co má u mě plus, tak že hezky voní. Objem mi bohužel neudělal žádný.
    Myslím si, že Kevin Murphy má některé produkty opravdu skvělé, ale holt jako u každé značky se najdou i takové, které nesednou. Je fajn, že prodávají i malá balení, takže člověk nemusí utratit několik stovek za něco co nakonec poletí do koše :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Ten čistící šampon vypadá zajímavě a obaly jsou moc pěkné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Túto značku som ešte neskúšala a ani som sa o ňu nejako nezaujímala :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikola Vondrová: Však tam máš odkaz na český eshop :) klikni u názvu těch produktů a přesměruje tě to tam. Plus se tato značka dá sehnat v Kevin Murphy salonu, který v Praze mají :)

    OdpovědětVymazat
  13. já ho před časem taky hrozně potřebovala vyzkoušet, slyšela jsem tolik ohlasů jak je skvělý na suché vlasy...zkoušela jsem tedy právě na suché vlasy doporučovaný Hydrate me wash a nijak zvlášť nadšená jsem nebyla...takže jsem se v hledání vhodné vlasové péče posunula dál

    OdpovědětVymazat
  14. Od K. Murphy mi zatím vyhovovalo vše kromě laku na vlasy. Dá se sehnat v různých (minimálně pražských) kadeřnictvích :)

    OdpovědětVymazat
  15. Testovala jsem duo Angel Wash. Efekt byl v pohode ale zadny wooow za ty penize a tak jsem opet do KM nesla. Me ten wooow efekt udela treba loreal sampon za zlomek ceny. Lepsi pocit jsem mela z Aesop Volume a masky z ruze. Velke baleni samponu a prave kremova maska, kterou mozna Ty, Rendy ocenis. Lze ji pouzivat i na 1-2 min jako rychlou regeneraci konecku.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, od té masky bych asi taky čekala tžrochu víc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)