pátek 16. června 2017

Kosmetická trojka - aneb tohle se nepovedlo

Ahoj všem! Dneska mám pro vás další kosmetickou trojku. Ehm, vlastně spíš takovou čtyřku, ale dva produkty beru prakticky jako jeden, protože jsou ze stejné kolekce a nechtěla jsem je rozdělovat :) Zároveň to nebude úplně pozitivní, protože většina produktů jsou pro mě spíše takové přešlapy a jeden vyloženě průser. Tak vám přeji pěkné počtení a zároveň přeji krásný a pohodový víkend, který už klepe na dveře :)



Bourjois nedávno představil hned dvě letní novinky - duo Contouring illusion bronzer & highlighter a bronzový rozjasňovač Sculpt bronze. A bohužel ani jeden se nezařadil mezi mé oblíbence. Proč? Čtěte dál a dozvíte se to :)



Duo rozjasňovače a bronzeru má vážně pěkné balení včetně krásného námořnického reliéfu. K tomu není co vytknout a prostě je to na první pohled pěkné. Bohužel ze mě radost vyprchala bezprostředně po vyzkoušení. Musím říct, že tohle je vážně propadák! Bourjois mám obecně moc ráda a mám od nich spoustu oblíbených produktů, ale tohle se prostě nepovedelo. Miluju rozjasňovače, ale tohle se rozjasňovačem nazvat nedá ani z legrace. Světlejší část je strašně křídová, textura není vůbec pěkně namletá ani kvalitní. Nemluvě o tom, že na pleti pak není nijak vidět, neleskne se ani netřpytí. Je to jak nekvalitní světlý pudr s narůžovělých nádechem, ale nic víc. Je to zbytečné, k ničemu a ještě váš štve, že tak pěkná věc stojí za ho...uby. 

Bronzerová část je co se kvality týče o něco lepší a ne tak křídová a suchá. Barevně je pro mě ale bohužel zcela mimo a bronzer má na můj odstín pleti příliš červený nádech a je moc tmavý. Takže duo jako celek je pro mě nepoužitelné a bohužel i kdyby byl bronzer sebelepší, tak vám ho stejně nedoporučím, protože ta rozjasňující část je průser a nemá cenu si kupovat produkt, jehož polovina nefunguje :)



Druhou novinkou v letním sortimentu Bourjois je tekutý bronzový rozjasňovač. Já sama podobné produkty na obličej příliš nepoužívám. Respektive když už sáhnu po nějakém tekutém či krémovém produktu, tak je to více rozjasňovač ve zlatavém nebo narůžovělém odstínu. Jsem obecně dost světlá na podobné bronzové záležitosti a něco mi říká, že se letos neopálím tak, že by mi tenhle odstín slušel nebo by podtrhl mé neexistující opálení :) To spíš vidím jeho využití třeba na nohy nebo ruce, které se mi opalují rychleji a oproti obličeji jsou tmavší. Za mě to tedy must have produkt není, ale beru to z pohledu běloby (pro vás opálenější to bude asi zajímavější produkt).



Dole: duo rozjasňovače a bronzeru



Dole: rozjasňující bronzer (v silnější vrstvě a vedle více rozetřený)




Maybelline Colossal Big Shot řasenka

Patří mezi novinky v sortimentu Maybelline a i když jí mám doma asi měsíc a půl, mohly jste jí už vidět v posledním vypotřebovánu. Ale k tomu se ještě dostanu :) Tak trochu rozcuchaný kartáček, kterému jsem ze začátku sice nedůvěřovala, ale nakonec mě přesvědčil, že za to stojí. Řasenka mi vážně sedla a pořád váhám, jestli o chlup předčila klasickou Colossalku nebo ne. Řasy mi dokázala zahustit a celkem zvýraznit, což mi vyhovuj. Bohužel ale značné mínus je to, že po tom necelém měsíci a půl totálně vyschla. Což může být samozřejmě vadným kusem a jelikož mi řasenka sedla, tak jí chci dát ještě někdy v budoucnu šanci a chci zjistit, jestli opravdu tak rychle vysychá běžně. Vyschla tak rychle, že jsem jí ani nestihla nafotit na oku, ale kdo mohl čekat, že se to stane, že? :) Jestli i další kus vyschne rychle, tak je to propadák, ale jestli ne, tak se zařadí mezi mé oblíbené řasenky z drogerie.




Maybelline Brow precise fiber filler (Medium brown)

V novinkách jsem vám psala, že nechápu, proč Maybelline či Loreal neustále vytváří nesmyslné aplikátory produktů na obočí a neudělají prostě klasickou řasenku na obočí s normálním kartáčkem. Tohle pádýlko s mikro výstupky bohužel nedokáže barvu po obočí rovnoměrně rozprostřít a chloupky pročesat, takže skončíte s uplácnutým obočím, které je ovšem brutálně zafixované. To se musí nechat, že tenhle gel tedy fixovat umí a z obočí vám udělá vážně takovou pevnou krustu, ale bohužel se mi takový efekt nelíbí. Kdyby ty výstupky byly alespoň delší a chloupky šly pročesat lépe, tak by to bylo o dost lepší, ale takhle mě to používat nebaví a raději sáhnu pro produktech, které mají lepší aplikátor (např. Gimme Brow od Benefitu) a také umí obočí zafixovat.




Máte s některým z produktů zkušenost? Zaujal nebo odradil vás některý z nich? :)

*

21 komentářů:

  1. Už když jsem ten aplikátor gelu na obočí od Maybelline viděla, bylo mi jasné, že je pro mě nepoužitelný.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No ja dufam, ze ta maskara Maybelline bol najozaj iba vadny kus a ze inak bude OK. Pretoze ked je lepsia ako klasicka Colosalka tak by bolo super keby aj "prezila" viac ako mesiac 😁 Pockam na tvoj verdikt 😋

    OdpovědětVymazat
  3. Po tekutém bronzovém rozjasňovači Bourjois jsem už v drogerii pokukovala...tak ještě že jsem nekoupila. Jsem také docela bledule a peněženka také aspoň nezůstane prázdná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem jen řasenku a měla jsem stejný problém, vysychá opravdu rychle. Jinak je ale skvělá, tak si ji stejně ráda koupím znovu :). Bourjois mám ráda, ale tyhle novinky mě příliš nezaujaly. A jak vidím, tak o moc nepřicházím..

    OdpovědětVymazat
  5. řasenku jsem si teď koupila, klasickou žlutou jsem pár let zpět milovala, tak jsem zvědavá na tuhle :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Žadny jsem jeste nezkousela, ale otom fixatoru na oboci jsem slysela spise klady ikdyz je fakt ze ten kartacek je divny :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na tu řasenku jsem fakt zvědavá. Ale bojim se, že budou vysychat všechny.

    OdpovědětVymazat
  8. Žádný z těchto produktů jsem nic nezkoušela a popravdě mě ty novinky ani od Bourjois moc nezaujaly. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nezkoušela jsem nic, ale chtěla jsem tu řasenku, tak nevím.. Asi to jednou zkusim a uvidim.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten rozjasňovač a bronzer 2v1 od Bourjois jsem si koupila, hlavně mně nalákal ten krásný design, ale po pár vyzkoušeních musím konstatovat, že hezký design je snad to jediné pozitivum. Odstín bronzeru mi vůbec nesedl a ani ta rozjasňující část se nijak nepovedla.

    OdpovědětVymazat
  11. Řasenku chci vyzkoušet, ostatní mě ale nezaujalo

    OdpovědětVymazat
  12. Ten gél na obočie vyzeral fajn, ale ako už niektorí písali, tá kefka vyzerá naozaj nepoužiteľne. ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
  13. Já neodolala tomu Bronze Sculpt a mám jej hodně ráda a používám denně :-) Přesto, že jsem blond, tak obličej mám opálený vždy rychle a celkem hezky. A tenhle bronzer mi přijde, že to pravdu lehce a hezky podtrhne. Navíc se dá vrstvit a intenzita barvy upravit. Roztírá se hezky do ztracena. A vzhledem k tomu, že stačí úplná mini kapička na lícní kosti, tak já chválím. Ostatní neznám :-)
    Vendula
    vendula.podzemna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Z uvedene trojky jsem nic nezkousela, ale premyslela jsem o rasence, protoze klasicka mela hodne pozitivnich recenzi.

    OdpovědětVymazat
  15. Za mě řasenka supr, už ji budu mít tak dva měsíce a je furt super, přijde mi, že v ní je toho produktu strašně moc.

    OdpovědětVymazat
  16. Je tu řasenku si chci právě koupit. Používám tu růžovou a zajímá mě právě tady tato, tak díky za tip. Zaujal mě i produkt na obočí, takváhám jestli vyzkoušet. Teď jsem měla něco podobného od essence a četla jsem i dobré hodnocení na Trend it up.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám řasenka a moc mi nevyhovuje. Na moje krátké řasy to není nic moc.

    OdpovědětVymazat
  18. Tie Bourjois veci som mala v pláne vyskúšať, ale ako čítam, dobre že som na ne neminula peniaze :D

    OdpovědětVymazat
  19. Vyzkoušenou mám jen řasenku. Ona není zlá...moc fajn je na jednu rychlou vrstvu k přirozenému víkendovému looku. Bohužel na více vrstvení už začíná zlobit a chce si to s ní pohrát. To vše bych přežila, ale na jednom oku mi dělá nepěkný oftalmologický problém - když nanesu řasenku velmi blízko oku (co nejblíže k horní waterline), tak se přestane snášet s kontaktními čočkami a až do odlíčení vidím rozmazaně. Nevím, čím to, ještě jsem se s tím nikdy nesetkala. :-(

    OdpovědětVymazat
  20. Pri géle od Maybelline ani ja nechápem, prečo tam je taký divný aplikátor. Farbu má pekný ,ale kvôli aplitátoru som ho v drogérii ani neskúšala. Mala by som doma len nervy s nim :D

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  21. Ani jeden z týchto produktov som ešte neskúšala a ako vidím o nič som neprišla 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)