sobota 3. června 2017

SOUTĚŽ Michael Kors Wonderlust

Jak už asi víte, tak před pár dny oslavil blog už 6.narozeniny. A těší mě, že alespoň pro několik z vás budu mít spoustu krásných dárků v několika soutěžích. Jsem moc ráda, že jednou z nich bude i soutěž o mé oblíbené vůně od Michael Kors. Jestli mě sledujete nějakou dobu, tak si některé z nich určitě pamatujete, protože mám pro ně opravdu slabost. Začalo to mým milovaným Glam Jasmine, pokračovalo to Coralem z loňské letní limitky, jemným Turquoise a pak Wonderlustem. A právě ten bude dnešní hlavní hvězda a o ten budete soutěžit :)




Vůně Wonderlust je trochu silnější, ale přesto neuvěřitelně příjemná a zajímavá vůně.  Ucítíte z ní například bergamot, mandlové mléko s pepřem, santalové dřevo nebo květinový heliotrop. A právě květinovo-dřevité tóny z ní cítím nejvíce. Vůně není přehnaně sladká a není to pro mě bolehlav, který by mě po chvíli nošení otravoval. Líbí se mi v teplejších dnech a užiju jí i na podzim. Jakákoliv vůně se takhle přes blog strašně těžko popisuje a vždycky je nejlepší si jí sám někde vyzkoušet, ale pro mě je ta vůně trochu exotická až taková smyslná, jestli mi rozumíte :) Asi možná ne, tak si jí příště očichejte (klidně všechny, protože mezi nimi není žádná, co by mi vyloženě nevoněla). Plus to krásné balení, to je prostě u MK vůní taky už taková klasika a standard :)






Hlava

mandlové mléko, červený pepř, italský bergamot, mandarinka

Srdce

heliotrop, hvozdík, jasmín, otočník

Základ


pryskyřice Benzoin Siam, santalové dřevo, kašmírové dřevo





 SOUTĚŽ 


A jestli chcete zkusit štěstí a zasoutěžit si o jednu ze tří vůní Wonderlust, které pro vás mám připravené, tak musíte splnit následující:


1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Jaká ingredience nebo složka vám v parfémech obecně voní a líbí se vám?" 

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 8.6.2017 o půlnoci a poté budou tři komentáře náhodně vylosovány a dotyčné následně mailem kontaktovány.





175 komentářů:

  1. Rozhodně jasmín a dřevo. Ovšem nepohrdnu například ani růží. :-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. V parfémech naprosto zbožňuji jasmín a citrusy, na léto preferuji lehčí vůně, ale na podzim nosím raději sladší a neotřelé vůně, přesně jako je tato :).

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusím štěstí, protože Wonderlust mi voní krásně. Co se týče ingrediencí, jsem na sladké vůně a miluji jasmín, ale i ovocné složky jako třeba hrušku, pomeranč, mandarinku a tak. Mám teď vůni s obsahem levandule a to je taky moc zajímavé. Růže jsou klasika, kterou také nepohrdnu. Mou nejoblíbenější vůní vůbec je právě Michael Kors, Glam Jasmine. Mám již několikáté balení a co se týče výdrže i vůně samotné je to má topka. :-) Vím, ale že pro některé lidi v okolí je to vůně sladká a těžká až moc, ale za mě je to taková ta nejideálnější vůně.
    hanasucha93()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jakmile je někde jasmín,kosatec nebo kadidlo, vím, že nebudu zklamaná☺
    katka.kleinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jasmín, šeřík <3 většinou květinové ingredience.

    somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoznačně bergamot a jasmín. V létě citrusy. zu.klikova seznam

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zjistila, že mi skoro vždycky voní vůně, které obsahují černý rybíz :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoznačně frézie a celkově květiny. niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Šeřík a fialka, to je moje... :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. V parfémech mám velmi ráda vanilku, působí na mě teplým a hřejivým dojmem, což mám moc ráda :)

    sarka.dalecin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy! Velká náhoda mě odkázala na tvůj blog. Hledala typy na vůně a jsem zde. Já osobně miluji složky citrusů a kašmíru. jana.zaleje@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. frezie,byť nad vuni primo z kvetu neni.. a pak zajimave nekvetinove slozky,co pouziva Hermes.
    mokruschova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mne v parfemoch najviac vonia jasmin. Gratuljem k blogonarodeninam 😊
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Moji asi nejoblibenejsi slozkou v parfemech je jasmin.Od MK mam prave tu jejich jasminovou vuni,tak by me moc zajimala i tahle:)

    OdpovědětVymazat
  15. Všeobecne mám v parfémoch najradšej citrusové a ovocné tóny, ale v posledno čase pomaly prichádzam na chuť aj kvetinovým a korenistým. Aktuálne tak najviac asi ulietavam na bergamote a ríbezliach :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Všeobecně mám ráda právě jasmín, miluju jeho vůni, a to jak v parfémech tak v jeho "živé podobě" :)

    HouzvickovaT@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Me v parfemech voni nejvice jasmin.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mne voni vetdina parfemu s jasminem, takze asi ten. Ale jinak zadnou preferenci nemam a hodne zalezi na kombinaci. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvice mi voni, pokud je v parfemu pritomna levandule tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy, super soutěž! :) Já mám v parfémech ráda různé složky, třeba "white floral" nebo taky právě červený pepř, dřevité tóny a jasmín. :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ta vůně vypadá úžasně! Dokonce si myslím, že by mi mohla vyhovovat, ačkoliv jsem ještě žádný parfém od MK nezkoušela. Všeobecně se mi líbí sladčí těžší vůně (naprosto naprosto zbožňuji YSL Black Opium, Manifesto apod..), ale jaká složka konkrétně, to nevím.. Na léto mi ale v mé sbírce chybí trochu méně sladká, více květinová nebo kořenitá vůně, možná by zrovna tahle od MK byla ideál :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Pokud mám vybrat pouze jednu složku, tak to vyhrává opojná vůně jasmínu, který mi vždy připomene svěžest jarních dní a cítím se pak tak "lehce" :-) littlesmitka@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy, mám ráda spojení konvalinka, jasmín, vanilka a do toho třeba cedr. Přijde mi že to tu vůni tak krásně nakopne :-)miiemu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Táto vôňa Wonderlust vonia perfektne, premýšľala som nad ňou :) V parfémoch vyhľadávam práve bergamot, vôňu nektarinky, broskyne, mám rada jemné sladké a svieže vône, ovocno-kvetinové.
    katkakr @ icloud . com

    OdpovědětVymazat
  25. Dodatecne vsechno nej k narozkam blogu a hlavne mnoho dalsich skvelych clanku :-) v parfemech mi hodne voni drevite tony v kombinaci s kytkami (magnolie, pivonka, konvalinka) a ovocem (jablko, lici).
    hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy, mne voni citrus, ten jedinny poznam :D nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, v parfémech mi obecně voní jasmín a frézie. Budu muset zaběhnout do Sephory očichat, jestli i tato obsahující jasmín mě zaujme:-) pettra.miculkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Kraaasne fotky ♥ Mne v parfumoch veľmi imponuje práve jazmín a potom ruža a mandarínka :))
    candacegrant.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. jasmín, fialka nebo růže :) a blogu k narozeninám přeji spoustu dalších úspěšných let :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, tak pre mna urcite ambra a orchidea....Anka- a.oslovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, vseobecne mi najviac vonaju drevite tony v parfumoch (santal...) a ani cez leto sa ich nemozem vzdat :) :) michaela.stanova13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Mou nejoblíbenější složkou v parfémech je pivoňka z květin, z ovoce citrusy a z koření zázvor.
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Asi to bude fialka :-)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Bergamot a jasmín. radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, nejraději mám jasmín a pivoňku..Snad se mi poštestí. :)))
    Sogellovajana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Obecně mám moc ráda květinové vůně. Naprosto zbožňuji jasmín, fialky a růže. Už hrozně dlouho hledám parfém, který voní čistě přesně jako tyto květiny. Nikdy to ale není čistá vůně a jsou tam další složky, díky kterým to nevynikne.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. V parfémech obecně miluju santalové dřevo, kašmír, vanilku a růže:) většinou tedy takové ty "teplé" vůně :) samozřejmě se ale najdou i výjimky :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Od téhle značky jsem ještě nic neočuchávala, ale popis zní skvěle :) Nejsem na parfémy expertka, ale voní mi třeba jasmín nebo broskev :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám ráda jasmín. Zuzana.fialova85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj,
    Já v parfémech miluji santalové dřevo! A nebo lehký závan hrušek! A Glam Jasmine jsem milovala. Měla jsem ji asi 3x, je absolutně perfektní ❤
    Mail: natalie.smolikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Nejradeji mam sladke prisady typu vanilka nebo cokolada. A v zakladu mi vyhovuje santalove drevo :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Mám ráda aldehydy, benzoin, ambru, dubový mech, levanduli, cibetku, pomerančový květ, gardénii. Seznam se poměrně často ještě prodlužuje, s tím, jak zkouším nové vůně. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Těch složek je víc, ale vždy v mých milovaných vůních je jedna z těchto složek: jasmín, vanilka, pomeranč, pepř, santalové dřevo, bergamot, růže nebo konvalinka :o) Email: sigelinda.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. U me se oblibena vune lisi podle obdobi. V lete mam radeji sladsi vune, v zime naopak zemitejsi a jednodusi vune. Univerzalne miluji vanilku a jasmin.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nejraději mám růži a jasmín. Když jsem byla malá, jeden jasmínový keřík nám kvetl doma pod okny a tak mám tu vůni spojenou s dětstvím. A i nyní v dospělosti na něj nedám dopustit :-) Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Pačuli a jazmín :-) . barborakodrikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy, já mám ráda od všeho trochu. Nesmí chybět jasmín a santalové dřevo :). veronika.taptuchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Rendy, mám ráda květinově-ovocné a sametové pižmo, což obsahuje třeba vůně Coach, to je pro mě vůně po které se dá sáhnout snad při každé příležitosti. Vůni od MK jsem nikdy neměla, určitě bude skvělá
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Absolútne milujem jazmín, gardéniu a bergamot. Wonderlust mám v pláne už dávno, budem veľmi potešená prípadným vylosovaním ;-) alicacleis61@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Nejradši mám jasmín, růži a neroli. tereziecernik@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já mám ze všeho nejradši bergamot, můžu ho prakticky všude. vlckovamarty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Mám ráda těžší vůně, gurmánské, takže mě ve složení potěší fazole tonka, vanilka, lékořice, rýže.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Meni sa to, ale dlhodobejsie jazmin, santalove drevo a caj.

    OdpovědětVymazat
  54. Moc se mi líbí kombinace levandule, grep a muškátový oříšek. michaela.janoscova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ja milujem púdrové vône, kde môže byť napríklad orgován, kosatec, nepohrdnem ani jasmínom v niektorých vôňach. �� Môj mail je : dadusqa511@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj...

    Rada se zucastnim teto uzasne souteze.. Alespon se muzu rozepsat..

    Ja mam hned nekolik kategorii, ktere pouzivam..

    Do spolecnosti mam rada velmi tezke korenene, drevite vune...
    - pacule, afrikan, indicky jasmin, pomerancovnik, santanove drevo, palisandr, bile drevo..

    Pak mam rada sportovni vune, hlavne do prace..
    - citron, frezie, cerny rybiz, gardenie, pivonka...

    A co opravdu nemam rada ve vunich jsou ciste kvetinove vune.. At to je treba ruze, serik, trešen, vanilka..
    To je pro me takove male zlo.. Stejne tak jako vune cokolady..

    Kazdemu proste voni neco jineho.. Ale kazda zena musi umet rozeznat, ktery parfem/toaletku k cemu pouzit..Jinak to proste nema cenu a nebude fungovat celkovy dojem z cloveka..


    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nejraději vůně lehké,citrusové s nádechem vůně moře,ty co mám na mysli se tady neprodávají

    OdpovědětVymazat
  58. Já upřednostňuji svěžejší vůně, takže většinou citrusy nebo třeba zelený čaj.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Nejraději mám cedrové dřevo a kor v těch pánských parfémech. To bych se mohla "učuchat" 😅
    aneta.zamkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Rendy, tohle zní přesně jako vůně, kterou bych si představovala na léto. :) Obecně mám radši těžší, orientální parfémy na chladnější období. Nejoblíbenější "ingrediencí" je pro mě v parfémech koření, specificky třeba miluju skořici nebo hřebíček. Taky santalové dřevo, cedar nebo špetka oudu. Toho ale nemůže být moc, příliš oudové vůně jsou zabiják. :)
    lvikus@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ve složení parfemu vyhledávám citrusy, jasmin nebo frezii. Vůně od MK je lákavá i peknym flakonem : -)

    OdpovědětVymazat
  62. Já vyhledávám vůně, které obsahují santalové dřevo, které udělá každý parfém lehounce nasládlý, ale přitom podmanivý, přesně tak, jak to mám ráda.
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. ahoj! nejprve přeji vše nejlepší k blogovým narozeninám :) ať se mu daří i nadále! já mám ráda v prfémech citrusy, vanilku a růžový pepř.
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj Rendy, mě velmi příjemně voní parfémy se santalovým dřevem a dále preferuju i vůni citrusů a růží...u mně dost záleží na jaké roční období má parfém být.
    grambalova.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj Rendy, mě velmi příjemně voní parfémy se santalovým dřevem a dále preferuju i vůni citrusů a růží...u mně dost záleží na jaké roční období má parfém být.
    grambalova.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Obecně preferuji spíše lehké vůně, nutně to ani nemusít být parfémy. Nyní jsem si hodně oblíbila kombinaci meruňka + rozmarýn (Yves Rocher) a dále vyhledávám hlavně kokos, lemongrass a růži.
    A úplní favoriti jsou tyhle lahvičky od české značky Jagaia - http://jagaia.cz/kategorie-produktu/deodorant/! // martinasvobodova92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. ahoj Rendy, opäť krásna sútaž. Na vôňach mám rada vanilku, santalové drevo, citrusové zložky, je toho viac.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Miluju santalové dřevo :) we1si@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Miluju Jasmín, zázvor a vanilku, mandarinku či pomeranč. Rihovaveroni@gmail.com Takže přesně pro mě

    OdpovědětVymazat
  70. Moze to byt nadherna vona ;-) skusim stastie ... ja milujem vo voni santalove drevo ... krasny den Sylvia sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  71. miluju ambru, dodá parfému ženskost, smyslnost, šťávu
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Najradšej mám v parfumoch fréziu, ale tiež jazmín, neroli a santalové drevo :) tento by mohol voňať príjemne. gancarcikova.nikola@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj, já mám moc ráda citrusové vůně, šeřík a růži. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  74. Mne sa neskutočne páči nejaké ovocie, jasmín a levandula :) Niekedy som nenávidela sladké vône, ale teraz sa mi zapáčili :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj. Krásná soutěž - o to víc, že mně právě tenhle parrfém voní. Jak jinak - obsahuje mmj mé blíbené ingredience - jasmín a santakové dřevo. Miluju.
    Budsvaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Já naprosto miluju jasmín a vůni ovoce :)
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. V parfemech preferuji jasmín, santalové dřevo, růži, frezii a všeobecně ovoce s výjimkou citrusů :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Určitě svěžest citrusů mi dělá dobře v parfémů, taky něžnost vanilky, hřejivost santalového dřeva a romantiku jasmínu. :-) . Mám ráda , když mě vůně nakopne, pak hned obejme a nakonec celou pohltí ;-) .
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Moje oblíbená složka parfémů je jasmín. Nedávno jsem přemýšlela o novém parfému, tak asi telepatie, že zrovna přijdeš se soutěží.. ;-)
    nikolavondrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Mne sa strašne páči bergamot, a nejaké ovocie ale to neviem nejako rozlíšiť :-D..
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. ahoj, nejraději mám asi ráda sladké ovoce - maliny, mango, meloun,...ale taky třeba kokos, zelený čaj. U mě je to hodně o náladě a momentálním rozpoložení :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Jelikož mám mam rada přes léto svěží vůně, ocenim nejvíce složky ovoce - hruška, mandarinka. V zimě naopak klidně těžší a sladké vůně, které zahrejou. Nika.nett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj, v parfemech mam rada kvetinove vune, nejsem v tom uplne vyheranena a zalezi na celkove kombinaci, ale obvykle mi voni frezie, ruze nebo jasmin.
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Preferuji čistou vůni, jako je Chloe Chloé, jinak se mi moc líbí vůně právě uvedeného pepře. Petra factory123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Mandarinka a Vanilka :-)
    horbendy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Mě neskutečně pozitivně nabíjí vůně jasmínu, šeříku nebo konvalinky.
    kvetoslava.tomaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj. Najviac zbožňujem santalové drevo a citrusové vône 😉
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Nejraději mám v parfému ovocné a květinové složky :)

    aneta190@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Já osobně zbožňuji cedr a jasmín, ale vůně nesmí být příliš těžká.
    terka.kubesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Super soutěž, miluju těžší vůně takže santalové dřevo, čokoláda, bergamot a jasmín ❤
    Hezký den P.

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj Rendy, moje nejoblíbenější vůně jsou mandarinka a mandlové mléko.
    kocourkovaeliska6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Nejradeji mam citrusy, jasmin a drevite vune :) Vuni bych vazne ocenila, moc se k temto drazsim nedostanu a byl by to bezva kamos na dovcu pro me a mamku. :)
    pivonkova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Mandarinka mě vždycky dostane:)
    L.kramperova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Vůně ovoce a květin :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Je to podle nálady ale dá se říct,že s příchodem léta to jsou hlavně lehčí květinovo-ovocné vůně a na zimu volím maličko sofistikovanější a dřevité vůně.
    sona.plavecka5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Krásný pondělní den :-)
    Pro mě je jasmín něco jako droga, miluju ho ve všech podobách a ve všem a v parfémech obzvlášť, pár parfémů už jsem měla a voněly krásně a mnohem víc jich mám na svém wishlistě :-D A když jsem četla složení tohohle parfému, řekla jsem si, že zkusím své štěstí a třeba se to povede :-) Kdyby ne, tak je už je připsaný na mém seznamu a snad se někdy poštěstí :-D
    email : svabovajaja@seznam.cz

    krásný den <3

    OdpovědětVymazat
  97. Tak u mě vede santalové dřevo a bergamot, létě ale nepohrdnu ani citrusy moncinas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Zdravím! Úplně popravdě, voní mi skoro vše, k čemu čuchnu. Nestává se moc často, že bych o vůni řekla, že mi nevoní. V tomhle má pak štěstí můj přítel, kterému se snad nikdy nestalo, že by mi koupil vůni, která by mi nevoněla :). Vůně mám nejraději květinové, nejvíc růži, šeřík, jasmín.

    misulle.k96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj Rendy,
    Od MK mam Sexy Amber a naprosto ji miluji. Každopádně obecne se mi ve vunich libi jasmín, cedr, ale rozhodne nepohrdnu svěží vůni citrusů.
    Mail: klarka.belohlavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Rozhodne vanilka a jasmin.
    sylviah.s2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj Rendy.
    Od MK miluju Sexy amber ale Wonderlust uz ocuchavam a je překrásný.
    Ve vunich si užívám jasmín, cedr, avšak neoohrdnu krásnými svěžími citrusy( treba Ateliér Cologne jsou božské vune).
    Treba se zadaří.
    klarka.belohlavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj, já naprosto zbožňuju parfémy s jasmínem ❤
    culkova.simona@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Rendy, gratuluji k vyroci blogu:-) a dekuji za krasnou souzez o vuni MK. Treba budu mit stesti. Mam rada citrusove vune v lete, voni mi jasmin, frezie, ruze....kazdopadne mam rada zajimave a netradicni kombinace, ktere clovek neciti na vsech a vune ho proste dostane.
    luciasekv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Ahoj Rendy, nejraději mám květinovo ovocné vůně, co obsahují jasmín, frézie a citrusy;)
    Vůni Wonderlust mám moc ráda a má krásný luxusní flakon. Až dopoužívám aktuální oblíbence, vrátím se k této, používám ji převážně na podzim.
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj Rendy:) Gratuluji k výročí blogu!:)
    Ráda si zasoutěžím, v parfémech mám nejradší květinové vůně - jasmín, pivoňky, růže.. a také ovocné jako broskev, mandarinky, citrusy..
    nikol.arazimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Nejradši mám santalové dřevo, nejradši s nějakou zajímavou příměsí, např. s růžovým pepřem nebo jantarem. :)
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Ahoj�� já osobně miluji vůni jasmínu a nebo vanilky �� ale asi nejraději mám květinovou vůni a to z toho důvodu, že ji můžu "nosit" celoročně. claresvobodu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Zjistila jsem si složení mých nejoblíbenějších vůní a opakují se dřevité tóny, jasmín a pačuli. Tureckova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Já miluji santalové dřevo a černý rybíz. Nemcova.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Pro mně je to rozhodně dřevo a růže ale i ovoce. :-)
    buresova.klara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Jazmin, pizmo, drevo, vetiver, ambra, ceder, levandula, paculi....:))
    sasa_ravinger@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  112. Za mě vede jasmín
    Radkacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Ahoj! Hodně mi voní v parfemech jasmín pivoňka mandarinka. To je pro me žůžo labůžo :p
    Jinak přejí voňavy den :)
    Kabelkova13@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Santalove drevo a citrus
    Ainura@email.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Ve vuních mám ráda citrusy,hlavně ted na léto. Zdenka.x@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj,voní mi frézie,pivoňka a takové ty lehké mýdlové tóny. Nesnáším sladké a ovocné těžké vůně. lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ahoj, v parfémech preferuji teplé ovocné tóny a také květiny, nejvíce pak konvalinku či jasmín. Záleží ale na náladě a počasí. V zimě se ráda šplíchnu i partnerovo pánskou, kořeněnou vůní :-) Eliška e.dolivkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Ahoj Rendy a Všechno nejlepší k blogovým narozeninám :-* přeju ti dalších Minimálně 6 let dalších úspěchů!!! Miluji v parfémech složky jako dřevo, frézie, bergamot...
    Měj se krásně
    Barbora.vagneru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ja mám najradšej netypické vône, aké nemá moc ľudí, a preto neviem ktorú zložku mám najradšej. Momentálne asi drevo, kožu, tabak.
    Brusim si zubky na pansku Bottegu Venetu :D

    wellferine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Mám ráda vůni cedrového nebo santalového dřeva, ambru, magnólii, růži a frézii... Také ovocné vůně. Je to určitě na kombinaci, která je zvolena, ale tyto jsou moje top.
    bbarborakrajcovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. U parfémů se mi líbí složky jako rybíz, konvalinka, meloun, hruška a klasicky růže :)
    kristynacizkova94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj:-) mam velmi rada vone s kokosom, ale aj sladsie zuvackove a ovocne vone.
    Obcas a to cim dalej viac mi vonaju aj panske vone:).
    gassilvia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Milá Rendy já celé roky miluji v parfému složky jako je jasmín, santalové dřevo, bergamot a vanilka.
    peta.j@email.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Ja miluju vuni dreva celkove a ve vunich pak miluju santalove drevo 😊 Z ovoce pak broskev, ktera je i v mem aktualnim oblibenci The Scent od Hugo Bosse ❤️
    Anettekrenkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Dobrý den, nejvice mi voni kombinace soli a vanilky. dvorakova.tereza@zstrmice.eu

    OdpovědětVymazat
  126. V parfémech mám nejraději citrusové a květinové tóny. :)
    luciecoufalova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Ahoj, já mám asi nejradějijasmín a šeřík :)
    agata.bohata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Ahoj Rendy, nejvíce mě v parfémech oslovila vůně květin :-). Připadám si pak jak rozkvetlá zahrádka :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Pro mě je to pačuli, bílé pižmo. Email: stojanovi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj
    Nejraději mám konvalinku a vanilku.
    Shan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Jasmín a citrusy. Le.hrdlickova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Ahoj Rendy, já mám nejraději pivoňku a jasmín. V těžších parfémech vyhledávám vanilku.
    Lindsay24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Ahoj, už jsem ten flakonek je super :) Já na složení parfémů moc nekoukám. Prostě mi musí vonět tak nějak celkově :) Ale nepohrdnu pivoňkou a růží. Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Ahoj,
    Mám rada dřevite vůně, ale i sladké... na vůně nejsem tolik narocna😂

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Moje oblíbená je santalové dřevo, ale celkové drevite vůně. Můj mail Janusova.zuzana@email.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Milá Rendy, po přečtení všech příspěvků jsem si uvědomila, že jsem parfémová nevěrnice a parfémy střídám jako ponožky:-). Jediné tabu jsou dřevitější vůně a unisexové, jinak miluju jako hlavní složky frézie, zimolez, růže, orchideje; z ovoce pak citrusy, rybíz a občas gurmánsky mandlové mléko či vanilku. Na MK jsem zatím nenarazila, protože většinou si vyberu něco naslepo a mimoproud. Momentálně Burberry Weekend - ha, už se těším, jak ten baňatý flakon budu tahat po taškách "-).Přeju krásné slunečné dny.Dana. sebestova.d@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  137. Ahoj Rendy :-) ja obecne miluju sladke a vyrazne vune,pokud je v parfemu vanilka,santalove drevo nebo jasmin, s nejvetsi pravdepodobnost mi vonet bude :D
    kika.eli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Z ovocných tónov určite hruška, a čo sa ostatných týka tak ylang ylang a ruža :) veronica.t29@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  140. Ahoj :) zkusím štěstí

    V parfémech se mi často opakují 3 hlavní složky a to ambra, pepř a pižmo. Tuhle trojici dotváří převážně jasmín , vanilka nebo v poslední době třeba broskev. Mám obecně radši sladší vůně s takovou tou jiskrou :) obecně parfémy ráda střídám ale už mám několik favoritů, které "točím" dokola, tak třeba vyzkouším pro mě novinku od MK :))

    any.plevova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Já mám ráda ovocné ale i dřevité složky! Poslední dobou přicházím na chuť i citrusům- takže mandarinka :)
    beranova.kat@gmail.com

    Ps.: všechno nejlepší k narozeninám blogu! hrozně to letíííí

    OdpovědětVymazat
  142. Zdravím :). Pro mě je to naprosto jednoznačně jasmín O:).

    svobodova.sarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj Rendy,
    gratuluji ke krásným 6. narozeninám.
    Italský bergamot nebo citrusy jsou mé oblíbené ingredience ve vůních, protože mi připomínají milovanou Itálii.
    ven.zav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Ahoj, jednoznacne vanilka a jasmin! :-)
    zuzimay@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Ahoj Rendy :) ,najviac sa mi páčia kvetinové vône, pivonky, vône s kokosom, korenisté aj citrusové vône ������ Bez toho aby som sa ráno nenavonala nevyjdem už ani z domu a myslím že by to tak malo byť u každej ženy. Máš super blog a všetko najlepšie k jeho narodeninám.❤️❤️❤️ vera.drndova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. Z ovocných tónov určite hruška, a čo sa ostatných týka tak ylang ylang a ruža :) veronica.t29@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Ahoj Rendy,zboznuju mošusové vůně. A pak jednoznačně vsechno s vanilkou. lency@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Hruška, grep, bílý pepř, cedr, kůže, oud..
    mareckom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Ahoj Rendy,
    Ja zbožnujem vônu kokosu, vanilky či orgovánu, ale vo všeobecnosti na leto mám rada svieže, tropické vône, ktoré mi evokujú, vodu, slniečko, dovolenku no a v zime nedám dopustit na korenisté, drevité vône.
    Inak všetko dobré k narodeninám tvojho blogu. Tvoje články sú super, vidiet, že ta to baví :).
    veronika.hromjakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Ahoj, v parfemech stejne jako ty miluji frezie. Je to takova ma jistota, ze pokud je parfem obsahuje, bude se mi libit 😊
    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Ahoj, já miluji zelené vůně typu Hermès (Jardin...), ale velice ráda je pak střídám s vůněmi, které v sobě mají frézie, jasmín nebo bergamot. Hlavně na jaře to jde ruku v ruce s přírodou, co kolem kevete a krásně voní.
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Ahoj Rendy, díky za soutěž. Já mám ráda tonku a dřevité konce vůní. marnivka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Ahoj Rendy,
    já mám v parfémech ráda, když obsahují pižmo nebo pomerančový květ, ale určitě se tím neřídím při výběru. Když mi nějaký parfém opravdu voní tak nemusí obsahovat ani jednu z těchto složek :))

    Martina

    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. vanilka, jasmin alebo levandula <3 a kvety
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  155. Jasmín a ovocie, jednoznačne :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Tedaa..tak to je lákavá výhra :) Mám ráda složení jako santalové dřevo, cedrové dřevo..mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Moje nejoblíbenější vůně je také jasmín, je to krásná a čistá vůně, takže když někde kvetou, tak si ho vždy utrhnu. Vlastním vůně spíš květinově, tak bych chtěla zkusit něco více smyslného :D Máš skvělý blog, doufám, že tohle nejsou jeho poslední narozeniny :)
    kreckovakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Mám vypozorováno, že se mi vždy líbí parfémy, které obsahují jasmín :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Já obvykle moc složení parfémů nezkoumám, ale často mi v nich voní např. frézie :)
    smolkovamarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  160. Ahoj, ja v parfemech nejvíce zboznuji santalové dřevo.. miluju tu vůni 😊 momentálně mám doma i sprchovy gel a telove mléko od avonu s vuni santaloveho dreva a vanilky..naprosta dokonalost 😍😍
    kiikii100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Mandarinka a citrusy obecne me vzdy nadchnou :-) a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. líbí se mi obecně parfémy s obsahem květinových či ovocných složek, třeba frézie, růže, vanilka atd.
    ladytwig@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Mám ráda vůně, co mi vdechnou život a mají v sobě takovou dobrodružnou složku svěžích citrusů, které způsobí něco jako motýlky v břiše. ♥ Moc bych si přála nějakou vůni, která bude vonět exotikou a létem. Pro mě by byla Wonderlust taková malá wanderlust, protože by mě doprovázela na všechny plánované výlety a akce. ♥
    fofolacek369@seznam.cz
    PS: Mám ráda Tvoje unboxingy na Instastories, vždycky mi zlepší den. ♥

    OdpovědětVymazat
  164. Vanilka a santalové dřevo. ♥
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Ahoj Rendy,
    mám ráda spíše květinové vůně, takže u mě vítězí frézie, jasmín a růže. Proto mám moc ráda Chloé Chloé. Ale tuto vůni bych moc ráda vyzkoušela, změna je vždy dobrá :)
    Měj se krásně
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Růže! Rozhodně růže :-)

    marketacincalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Nejvíce mi voní jasmín, vanilka, santalové dřevo a taky pomerančový květ.
    Vanickova97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Zabudla som pridat svoj email: lenore@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  169. Jasmin jednoznačně🙂zuzanamiro@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Ahojky Rendy, dávám přednost teplým dřevitým sofistikovaným vůním. Většinou mi nevoní takové ty svěží ledové vůně nebo hodně přeslazené. Zprvu jsem byl okouzlená jasmínem ale jeho čistá esence je docela síla. Pro me je důležitá celková kompozice. Ráda se nechávám vůněmi překvapit. Pája D. Email:kyks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Ráda zkouším nové a nové vůně, proto se nebráním ničemu. Někdy mám chuť na jemnou a sladkou vůni, někdy naopak na vůni silnější. Odvíjí se to jen od mé nálady. :)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. SOUTĚŽ BYLA UKONČENA: gratuluji těmto výherkyním, které byly kontaktovány mailem :)

    Jana Bozděchová - Ve Mu - Kristýna Sedláková

    OdpovědětVymazat
  173. Ještě jednou moc děkuji, mám obrovskou radost! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)