úterý 25. července 2017

Kosmetická trojka - paletky stínů všech cenových relací

Dneska se mi tu sešly hned tři mini paletky stínů různých cenových relací. Kromě pidi velikosti mají společné i poměrně neutrální spektrum odstínů a ráda bych vám o každé z nich něco málo pověděla. Třeba by se vám teď některá z nich mohla hodila na cestování nebo jako ideální společník do kosmetické taštičky.




Catrice The Precious Copper

Úplně nejlevnější ze všech je tato paletka. Poměrně dost se o ní (a dalších jejích verzích) mluví a vesměs pozitivně. Plusem je rozhodně příjemná a lehce máslová textura stínů a poměrně solidní pigmentace. Bohužel ale mínus má u mě trochu větší prášivost jednotlivých stínů a taky jejich barevná podobnost. Když se na ní podíváte napoprvé, tak vám to možná tak nepřijde, ale už na swatčích uvidíte, že jsou si stíny strašně podobné. Na oku pak vypadají skoro identicky a po několika hodinách nošení se slijí v jednu barvu. Prakticky není poznat, který stín jste použily, výsledek je pokaždé stejný a barevná variabilita je tak skoro nulová. Bohužel i když je paletka extrémně levná, tak si nemyslím, že za nákup stojí. Pořád si myslím, že je lepší si třeba koupit paletku od NYX, která za trochu víc peněz udělá větší parádu a lepší službu.




M.A.C Semi-sweet times nine

Moje již druhá paletka z kolekce Times nine, kde máte v kompaktní paletce 9 matných stínů. Barevně jsou úplně ideální snad na každé líčení, protože neutrální odstíny člověk využije prakticky pokaždé. Plusem je rozhodně skladnost paletky a její praktické využití při každodenním líčení. Umím si představit, že si třeba na dovolenou vezmu jednu barevnější paletku a k ní tuto a úplně si s tím vystačím. Ne úplně všechny stíny od M.A.C, co jsem kdy vyzkoušela, byly úžasné, ale v této paletce se vážně povedly. Mají krásnou pigmentaci, hebkou texturu a krásně mi během dne drží a neblednou. Skvěle se mi s nimi pracuje a za mě rozhodně patří mezi povedenější paletky této značky a pokud by se vám nelíbila konkrétně tato barevná verze, tak mrkněte i na ty další, protože v nabídce jich je spousta.



Paletka obsahuje odstíny:

Drawing a blanc - Bamboo - Outre
Pink Sienna - Mocha Minded - Everyone´s Darling
Persuade - Dance in the dark - Carbon



Smashbox Cover Shot: Metallic eye palette

Moje první zkušenost s paletkou Smashbox jsou ukryté v této malinkaté paletce, jejíž obal tvoří měnící se obrázek, který se vážně špatně fotí :) Nemůžu tuto paletku bohužel porovnat s žádnou jinou této značky, ale když jí porovnám s jinými značkami paletek, tak z ní nejsem až tak odvázaná. Barevně to není nic neobvyklého nebo jedinečného, stíny mají metalický efekt a mají opravdu jemnou až trochu saténovou texturu. Jsou to trochu prášivky, ale celkem v mezích normy. Na můj vkus se musí docela dost vrstvit, aby byla barva výrazná a sytá. Někomu by to možná tak vyhovovalo, ale když si dávám na oči metalické stíny, tak chci pořádný odlesk a záři. Tohle je na mě trochu slabota a navíc horní dva stíny mají pigmentaci vůbec nejslabší (ten vpravo pak není prakticky vůbec vidět a jeho aplikace je skoro nemožná). Během dne trochu blednou a některé odstíny jsou si ve výsledku na oku dost podobné a jako celek na mě paletka nepůsobí jako must-have záležitost. Poměr cena-výkon pro mě není tak wow, abych vám paletku doporučila a byla z ní nadšená.






Jasný vítěz celého testování je pro mě jednoznačce M.A.C paletka, kterou vám asi jako jedinou můžu tentokrát doporučit vyzkoušet. Catrice mi přijde jako vyhozené peníze, vzhledem k efektu, který s ní docílíte, by byla drahá i za 50 korun. A naopak druhý extrém je Smashbox paletka, která patří do dražší cenové kategorie, ale efekt, který vám na očích vytvoří, se bohužel řadí spíše do levné cenové kategorie. Tudíž ani tady pro mě není poměr cena-výkon uspokojivý.

Plusem všech je rozhodně jejich malé a skladné balení, všechny jsou bytelné a celkem i pěkné na pohled. Jestli ale jakákoliv z nich stojí za to pro vás, to posuďte už samy :)

Máte některou z paletek vyzkoušenou? Jak se vám barevně líbí a která by to vyhrála u vás? :)

*

14 komentářů:

  1. Ahoj Rendy,
    z paletek žádnou vyzkoušenou nemám. Na Cartice jsem se dívala, ale nakonec jsem ji nechala v regálu protože se mi zdála velká podobnost stínů v paletce. Nejvíce mě z těch tvých zaujala od Smashboxu.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechny tři paletky, o té třetí značce slyším poprvé, Mac je pro mě dost drahý a jedinná rádoby dostupná je Catrice, dost jsem uvažovala o koupi něčeho dalšího od této značky, bohužel Catric seženu jen na internetu, protože v blízkých Rossmanech tuto značku vůbec nevedou, což je docela smůla. :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si pořídila paletku od Catrice v růžové variantě, je pravda, že celkem práší, ale jinak si na ni stěžovat nemůžu, za tu cenu jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta hořticova v Mac paletce je dokonala na podzim :* kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se odstínově líbí všechny tři, tu Catrice bych ráda vyzkoušela, každý ji chválí. Tak nevím no. Jinak paletka od Macu vypadá naprosto božsky! Ty odstíny vypadají nádherně.

    OdpovědětVymazat
  6. Catrice paletku jsem si zrovna dneska pořídila, v té Blossom verzi. Na první pohled se mi líbí, ale je pravda, že na swatchích jsou si ty stíny vážně hodně podobné. Ta MAC paletka je prostě nádherná, mě se tyhle jejich devítistínové paletky líbí hrozně! A Smashbox mě moc neláká :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mac paletka me zaujala na prvni pohled, ma moc hezke barvy.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, me popravdě nezaujala ani jedna. Ta od catrice co jsem zkoušela, tak stíny jsou si opravdu hodně podobné a na co si kupovat paletou kde jsou stíny pomalu jednu a to same? A ta od smashbox mi docela připomíná paletku od kat von d.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta od Mac vypadá dobře, ale od této značky jsem si zatím nic nepořídila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Smashbox paletku bych si přála vyzkoušet, vypadá moc hezky :) Kazdopane mě hodně zaujala paletka od Catrice :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce mě zaujala ta paletka od Mac, opravdu krásné syté odstíny, i na ruce vypadají božsky. Se mnou je ale ten problém, že oční stíny používám třeba jednou týdně, takže si pro klid duše nemůžu koupit žádnou novou paletku očních stínů, leda že bych prodala nějakou, kterou už doma mám :D Ráno vstávám brzy do práce a prdět se se stínama mě prostě nebaví a nechce se mi, takže buď jsem úplně bez stínů nebo volím nějaké krémovky, které nahodím na oční víčko a jdu. Nesmrtelnou klasikou jsou pro mě ColorTattoo, které používám už asi pět let a pořád mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  12. Catrice paletku jsem měla v plánu si koupit, ale po tomto článku jsem si to rozmysela :). Ta paletka od Mac vypadá vážně skvěle:)
    https://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda té Smashbox paletky, ta by se mi líbila vzhledově i odstínově nejvíc.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ta Catrice mě taky zrovna moc neoslovila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)