neděle 30. července 2017

Opalovací speciál + baby bonus

Letos to bylo tedy něco! Už jsem si říkala, že se mi snad nepodaří letní opalovací speciál připravit. Počasí nám v posledních týdnech zrovna nepřálo a nevím, kdo by měl chuť si číst o opalovací péči během upršeného dne. Předpovědi už ale konečně hlásí pořádné tropy a věřím, že spousta z vás má ještě třeba dovolenou před sebou a hodí se vám nějaké tipy na opalovací produkty :) Opalováků je tu spousta, ale jako vždy do testování zapojuji celou rodinu a letos se přidaly i moje úžasné neteře, které zkoušely i verze pro děti. Snažila jsem se vybrat produkty, které se neobjevily v loňském speciálu, aby se to neopakovalo a bylo to pro vás zajímavější. Tak doufám, že se vám bude líbit a načerpáte třeba novou inspiraci! 


Clarins Sun Wrinkle cream for face SPF 50 a Sun care cream SPF 30

Začnu tělovým krémem, se kterým mám zkušenost už z minulosti. Už kdysi jsem si zamilovala jeho hydratační schopnost, protože jsem snad ještě nevyzkoušela opalovák, který by dokázal kůži udržet hydratovanou a nakrémovanou po celý den! V tomhle ohledu je pro mě absolutní vítěz a zatím mu nemůžou konkurovat i tělové oleje. Krém má takovou řekněme neurčitou parfemaci, na které by se tedy rozhodně dalo ještě zapracovat a nějak jí vylepšit, ale vzhledem k tomu, jaký krém je, mu to protentokrát odpouštím. Můj velký opalovací miláček a parťák!

Druhá tubička obsahuje opalovací krém určený speciálně na obličej. Nikdy nemažu na obličej opalovací oleje nebo mléka a používám jen speciální péči, která mi neucpe póry a nezpůsobí akné či jiné ošklivosti na tváři. Krém má lehčí konzistenci a na obličeji působí lehce. Dávám ho i pod make-up a dobře se s ním snese, nijak necuckovatí ani se neslévá do vrásek a na pleti nezanechává ani viditelný film. Nikdy mi po něm nevyskákalo akné nebo se pleť nepotila a snaším ho výborně. Opět by se dalo zapracovat na jeho parfemaci, ale vzhledem k jeho vlastnostem ho rozhodně doporučit můžu a v budoucnu bych ho chtěla znovu.


Avéne anti-aging suncare krém na obličej SPF 50

Druhým speciálním krémem na tvář je letošní novinka z dílny Avéne. Má praktické pumpičkové balení a je poměrně skladný a malý. Na pleti mi také nedělal žádnou neplechu a dokonce usychal do matna, což oceňuji. Menší mínus dávám za to, že je na tváři nepatrně vidět a vytváří velice jemný bílý film. Není to tragédie a některé opalováky jsou mnohem horší a viditelnější, ale musím to zmínit. Někomu to nevadí a je mu to jedno a někdo to řeší. Pro mě je důležitější, že mi po něm nevyskáče akné nebo se pleť nadměrně nemastí, což splňuje. Mohlo by vás zajímat, že je krém voděodolný, fotostabilní, obsahuje minimální množství a koncentrace slunečních filtrů a neobsahuje látky toxické pro vodní organismy.


Cien Sun Classic SPF 30

Opalováky z Lidlu miluju hlavně kvůli jejich parfemaci. Je pro mě trochu retro a vrací mě zpátky do dětství. Nikdy jsem se s nimi nespálila a v minulosti jsem některé z nich měla a pokaždé to bylo úplně v pohodě. Bohužel jakmile se začnou prodávat, někdy se stane, že se rychle vyprodají a pak už není možné je sehnat, takže je ideální je lovit spíš na začátku letní sezóny. Kromě příjemné parfemace je moc fajn i krémovější konzistence, která na kůži vytvoří příjemný film a mám tak pocit, že je kůže nakrémovaná a jemná. Za mě tedy určitě palec nahoru, pokud hledáte nějaký cenově dostupnější opalovák.


La Roche-Posay Anthelion anti-shine SPF 50

Novinka, která se objevila minulý rok je letos ještě vylepšená o anti-shine formuli, která eliminuje lesk pleti. Což jako člověk s mastnější pletí maximálně oceňuji. U tohoto opalováku je obrovská výhoda to, že je ve formě neviditelné mlhy, kterou když nastříkáte, tak na obličeji absolutně nijak necítíte. Výhoda pro někoho, kdo na sobě nesnese klasické krémy nebo komu třeba vyskáče po krémech na opalování akné. Mlhu můžete nanášet i během dne na make-up, který nijak neponičí a není vidět ani cítit. Sama mlhu používám i na vlasovou pěšinku, kterou si snadno a rychle spálím, pokud jí nijak neochráním. Další výhodou je rozhodně i velikost balení, protože se vejde i do malé kabelky a během dne tak máte k dispozici UV ochranu s vysokým faktorem. Za mě je to must-have pro všechny, co chtějí vysokou ochranu pleti a o opalováku nechtějí nijak vědět.


Ziaja Sun lotion SPF 25 UVA + UVB

Tento opalovák je pro mě úplně nejslabší kousek celého testování. Je sice voděodolný, ale to je asi tak jediné plus. Mléko nevoní vůbec pěkně a i když opalováky nejsou o parfemaci, tak pro mě je to vždycky příjemný bonus navíc. Mléko je poměrně tekuté a na kůži nevytváří krémový film a po pár minutách se vsákne tak, že mám pocit, že na kůži nic nemám. Mléko je sice ultra levné, ale sama bych si ho znovu nekoupila ani ho nemůžu doporučit a přijde mi, že všechny ostatní krémy v tomto testování jsou mnohem lepší.


Avéne Sun care oil SPF 30

Opalovací oleje nejsou pro všechny, ale musím říct, že už si na nich pár let docela ujíždím. Nejraději je používám na nohy a klidně i během dní, kdy nosím jen kraťasy nebo sukni, místo klasického tělového mléka. Má velice příjemnou parfemaci a do kůže se vsákne, takže na ní nemáte nepříjemný olejový film, ale zároveň není nijak vysušená. Plus dávám i za dávkování, protože se díky rozprašovači dobře nanáší a celé tělo s ním namažete rychle. Za mě rozhodně doporučuji a příští rok chci znovu další balení.


A-Derma Protect AD SPF 50+

Tento opalovák potěší hlavně ty z vás, které trpí na atopické ekzémy. Jak to tak bývá, pokud člověk na ekzémy nebo jiné kožní problémy trpí, je vždy lepší se poohlédnout po opalovácích v lékárnách a vybrat si speciální péči. Krém není parfémovaný, což je v tomto případě rozhodně žádoucí. Krém navíc obsahuje emolienční látky, které jsou pro péči o atopickou kůži klíčové a je opravdu cítit, že krém kůži vydrží hydratovat velice dlouhou dobu. Má trochu mastnější konzistenci a i když je třeba ho trochu pečlivěji rozetřít, tak jakmile se trochu vsákne, na kůži ucítíte příjemný film. Nemám sice atopický ekzém, ale na rukou mám během roku pravidelně v horší či lepší formě dermatitidu a rozhodně oceňuji to, že je kůže opravdu dobře promaštěná a ani po několika hodinách necítím, že by kůže svědila nebo pnula. Krém neobsahuje oktokrylen, který bývá v opalovací péči trochu kontroverzní téma. Krém je vodě i potu odolný. Za mě má rozhodně palec nahoru a moje doporučení.


Sun Dance #SunnyUmDieWelt SPF 30

Značku Sun Dance někdo miluje a někdo tvrdí, že se s jejich produkty spálí. Mě se to naštěstí nikdy nestalo, ale tento opalovák beru jako velký průměr. Voní jemně a sladce, což není na škodu, ale po namazání nemám pocit, že by se na kůži vytvořil nějaký film, který by mi dával pocit, že je kůže namazaná a chráněná. Konzistence mi nevyhovuje a znovu bych si ho tedy nekoupila.


Korres Sunscreen emulsion for children SPF 50

Moje nejmenší neteř Eliška testovala dva krémy a prvním z nich je z dílny Korres. Obsahuje bambucké máslo, které zajistí, že je mimi pokožka opravdu pěkně promaštěná a hebká po celý den. Dávkování je praktické díky pumpičkovému balení a na krému se našlo jen jedno mínus. Má žluté zabarvení, takže občas obarvil světlé oblečení, nicméně šlo všechno úplně v pohodě vyprat a žádné skvrny na něm nezůstaly. Eliška na mléko neměla žádnou negativní reakci a její maminka si velice pochvalovala to, jak pěkně kůži hydratoval po celý den.



Sun Dance pěna na opalování SPF 30

Pěna měla u starších neteří absolutně největší úspěch! Nejen že voní po melounu, což je samo o sobě lákavé, ale pěnová konzistence a její aplikace na kůži je mega sranda (alespoň neteře u toho křičely radostí a dožadovaly se neustálého domazávání :) Po vymáčknutí vypadá jako pěnové tužidlo, ale na kůži zanechává takový jemně olejový film a máte pocit, že je kůže lehce namazaná a nijak vysušená. Sama jsem z pěny byla poměrně mile překvapená a myslím, že bych jí v budoucnu koupila klidně znovu, protože je její použití zábavné (i pro dospělé), pěkně voní a kůže není vysušená. 



Avéne dětský opalovací krém SPF 50

Druhý opalovák, který malá Eliška zkoušela, byl z dílny Avéne. Bohužel už se nesetkal s takovým úspěchem jako první, protože jednak nebyl tak výživný a na kůži se po nějaké době sléval do kožních záhybů (znáte mimča a jejich faldíky :) Takže bylo spíš maličko otravné krém neustále rozmazávat. Maminka Elišky poznamenala, že si myslí, že krém bude vhodnější pro větší děti, které jsou třeba na dovolené u moře a nejsou to jen ležící vánočky v kočárku :) 

PS: malou samozřejmě nikdo nevystavoval přímému slunci ani ji cíleně neopaloval, ale i malinké děti je třeba chránit i když s nimi jedete třeba jen na procházku s kočárkem (jen aby nedošlo k mýlce, že někdo kvůli testování krémů vystavuje batolata nebezpečí :)



Uff, tak jsme na konci! Bylo toho dost, ale doufám, že si mezi krémy třeba najdete nějaké nové favority nebo oblíbence. Léto se nám pomalu a jistě přehupuje do své druhé poloviny a konečně předpověď hlásí tropy a bude to chtít pořádnou ochranu. 

Dejte mi určitě vědět, jaké krémy nebo opalovací oleje jsou vaše oblíbené a jestli máte nějaké společné oblíbence nebo můžete doporučit nějaké jiné :)

Užívejte léta a nezapomeňte se mazat, i když trávíte léto třeba jen u rybníku nebo na louce v ČR :)

*

12 komentářů:

  1. Já jsem vždycky byla zvyklá používat opalováky výhradně z lékárny, letos jsem zkusila Sun Dance padesátku a Hawaiian Tropic třicítku a osypala jsem se :D Takže u mě to musí být produkt jenom z lékárny, jinak mi to prostě na kůži dělá hroznou neplechu :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. U mna je uz roky absolutna topka opalovak Banana Boat Ultra protect 50. U nas sa vsak tazko zhana, takze ked ho miniem chystam sa vyskusat Cien pre deti 50.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tyto značky nijak nezkoušela, ale hodně jsem si oblíbila sluneční péči od Astrid.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja rada používam opalováky od Clarins, Missha a Skin79. Doma mám aj Cien, ale veľmi mi nesedí. :) Ale veľmi ma zaujal opaľovák od Avene. Určite ho vyskúšam.

    Letná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Tu pěnu na opalování Sun Dance jsem si koupila a i coby dospělá z ní mám skoro dětskou radost, krásně voní po melounu a je to pěna, doteď jsem měla jen mléka a oleje, pěnu ještě nikdy, tak si to užívám:-D

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem si oblíbila opalovací olej od uriage. Nedám na něj dopustit, když jsem používala klasické opalováky z drogerky, vždy jsem trpěla na sluneční kopřivku. S tímhle zázrakem ani mini vyrážka :-D Tak spokojená jsem nebyla ani s výrobky od Daylongu

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem už alespoň tři roky nedám dopustit na Nubian olejíček s SPF 6.Jsem krásně opálená a navíc úžasně voní.Mažu s ním i obličej a žádné problémy jsem nezaznamenala.

    OdpovědětVymazat
  8. Pro rocniho prcka jsem si oblibila Biodermu Photoderm Kid 50 a pro sebe Niveu Sun.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem už několik let věrná oleji od Garnier a opalovákům od Biodermy ☺
    P.S. Máš krásné neteřinky!! ❤

    OdpovědětVymazat
  10. Ten sprej od LRP vypadá super, navíc když je teď i matující.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Sun Dance #SunnyUmDieWelt má fakt roztomilý obal :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, tak ta Sundance pěna mě překvapila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)