pátek 11. srpna 2017

Novinky a nákupy srpen-září

S novinkami jsem si dala maličko na čas, ale jako vždycky je to zase pořádná nálož, to vám můžu slíbit! O několika z novinek se chci rozepsat v extra článcích, protože si svoje místo a prostor prostě zaslouží, tak ještě chvíli vydržte :) 

A to máme stále teprve poslední třetinu léta před sebou a ten pravý mazec začne až od září a nedá nám pokoj až do Vánoc. Kdo už se těší? Já tedy rozhodně, protože nás toho čeká tolik, ale o něčem ještě nemůžeme mluvit nahlas bohužel :) Jestli vás zajímají aktuální novinky, tak určitě čtěte dál a nechte se inspirovat :)

A nezapomeňte, že dnes odstartovala letní soutěž na Instagramu @rendyordinarylife, tak se určitě nezapomeňte zapojit, protože výhra myslím stojí za to :)



Několik dlouho očekávaných novinek z dílny Urban Decay se začátkem srpna již objevilo a protože na ně chystám samostatný článek, tak se tam o všem rozepíšu víc. Nebude chybět ani všemi milovaná paletka Naked Heat a spousta dalších :)





Z řady se zeleným čajem od the Body Shop jsem kdysi už nějaké produkty měla, ale nově je teď k dostání i inovovaná vlasová péče. Ta je pro mě úplně premiérová a nikdy jsem zatím nic nevyzkoušela. V této řadě najdete peeling na vlasy, šampon a kondicionér. Vše bez silikonů, což u vlasové péče vždycky dokážu ocenit a 100% vegetariánské. Svoje dojmy vám chci shrnout ve vlasové rutině, jejíž update si během časného podzimu dáme :)



Pupa si na léto připravila speciální sportovní kolekci, která zahrnuje opravdu dost produktů. Produkty jsou potu i voděodolné a ocení je nejen sportovkyně. Těšit se můžete třeba na chladivý sprchový gel s mátou, voděodolnou řasenku, fixátor make-upu nebo bronzer s korektorem.



Sephora nedávno obohatila nabídku svých vůních hned o 6 nových kousků od značky Clean. Jestli jste je někdy měly možnost vyzkoušet, tak víte, že je pro ně typická jemná vůně, která evokuje třeba vůni vypraného prádla, deště nebo bavlny. Vůně můžete společně vrstvit a vytvářet si tak svou unikátní a jedinečnou vůni.



Dermacol do své oblíbené řady Aroma Ritual přidal novinku v podobě vůně jablko & skořice. Ještě jsem neměla možnost vůni očichat, ale něco mi říká, že by se mi mohla líbit a mohlo by to být fajn na předvánoční čas :) Další relativní novinkou jsou refily tekutých mýdel na ruce, což je praktické a pokud máte rády tyto mýdla na ruce, tak vás to jistě potěší :)







Jednou z prvních podzimních vlaštovek je make-up kolekce od Clarins. Mám produkty doma už nějaký čas a také plánuji podrobnější a samostatný článek, kde vám všechny produkty představím a slibuju, že se můžete těšit na jednu velkou pecku :) Kolekce bude v prodeji od září.



Druhou novinkou, bude launch inovovaného Double sera. Složení i balení a dávkování prošlo změnou a díky všem podnětům od uživatelek a zákaznic Clarins by mělo být ještě lepší :)


Co by byla značka štětců a pomůcek nalíčení Real Techniques bez blogerek a youtuberek? Ve své výbavě je má skoro každý a nově je seženete i v DM drogeriích, takže doslova na každém rohu :) 



Balíčky od DM drogerie jsou vždycky velká radost a překvapení zároveň! Normálně bych asi všechny jejich novinky nebyla schopná najít a podělit se o něc s vámi, ale takhle mám přehled já i vy :) Hned několik z novinek mě dost zaujalo...



Například balzám s jíly na vlasy s mastnými kořínky a suchými konečky. Což zní jako něco, co má už Loreal (a já to miluju), takže jsem balzám hned umístila do koupelny a při nejbližší příležitosti mu dám šanci ukázat, jestli je stejně super, jako produkty od Lorealu. Jako druhá mě zaujala černá pasta s uhlím Black shine (29 Kč). Podobné pasty jsou většinou docela drahé a tady mi cena doslova vyrazila dech a hned jak dopoužívám načatou pastu, tak zkouším tuhle a jsem zvědavá, jestli se mi zuby budou lesknout jak diamanty :)



Čím jsem starší, tím víc ocením podobné praktické produkty. Miluju kapsle na praní od Arielu a používám je už roky a přijdou mi bezkonkurenční, takže se těším na porovnání s těmito o dost levnějšími. 



A další z nekosmetické sekce mě potěšily rýžové gluten-free chlebíčky, které si ráda dávám ke svačině. Kurkuma chai drink si bohužel kvůli složení dát nemůžu, ale jsem zvědavá, co na něj řekne manžel :)



Konečně! Benefit má nově v nabídce pudrový rozjasňovač Dandelion Twinkle a je děsně roztomilý a jemňoučký. Zatím ho zkouším a určitě vám dám časem vědět, jestli za to stojí.



Bílé zuby asi nevyjdou z módy nikdy a pro ty z vás, které rády zkouší novinky v této oblasti, jistě potěší, že se v drogeriích objevily novinky iWhite. Bělící zubní pasta a předplněné zubní formičky slibují vybělení až o 8 odstínů (o čemž sice pochybuju, ale tak známe ty marketingové sliby). Jakmile budu mít dodělané svoje zubní rozdělávky a "lahůdky", tak je chci určitě vyzkoušet a zjistit, jestli by moje zuby vybělily alespoň třeba o odstín :)



Jestli sledujete alespoň jednu českou beauty blogerku či youtuberku, tak vám jistě neutekl boom okolo kosmetických organizérů. Myslet si, že mají v nabídce jen různé šuplíčky nebo stojánky by bylo mylné, protože mezi jejich novinky patří i tato paletka na míchání make-upu či jiných líčidel, kterou seženete ZDE. Já podobnou paletku používám už roky a jsem ráda, že mám ještě jednu, kdybych náhodou byla třeba líná umýt tu první, tak mám v záloze druhou :)



A tento super organizér na paletky stínů najdete ZDE a je možné ho mít takto položený nebo i na stojato. Je super, že má člověk paletky po ruce a na všechny vidí a tím pádem se pak snadněji dokáže rozhodnout, po jaké sáhne a žádnou nezanedbává.



Říkal tu někdo, že chce vypadat na selfíčku dokonale, jako s nějakým insta filtrem? No problemo, protože Rimmel má teď nový Insta Fix & matte transparentní pudr, který by to měl zařídit. Jsem na něj vážně zvědavá a hodlám ho porovnat s mým oblíbeným HD pudrem od NYX a zajímá mě, který bude lepší.




Maybelline má nové metalické tekuté linky a musím uznat, že nejsou vůbec špatné. Samozřejmě se třeba s mými milovanými MUFE linkami nedají srovnat (výdrží ani sytostí barvy), ale v rámci své cenové kategorie jsou to královny. Celkem obstojně drží bez rozmazávání nebo obtisknutí, ale barva během dne trochu slábne a bledne.




Doma už mám tolik peelingů na vlasy, že by si asi pomalu zasloužily samostatný článek (co myslíte?). Jedním z nových přírůstků je tento Dercos Micro peel od Vichy, který poctivě zkouším a dám vám pak vědět, jaký je.



Značka Becca už je v naší Sephoře nějaký ten pátek, ale teď jistě potěší všechny z vás informace, že je nově v nabídce i limitovaná paletka Chrissy Glow face palette.



A když jsme u těch nových značek v Sephoře, tak vám určitě neuniklo to, že skrze jejich eshop můžete sehnat i značku Huda beauty. Sortiment je zatím sice omezený, ale myslím, že časem se začne rozšiřovat a bude toho čím dál tím víc.



Nákupy byly tento měsíc opravdu velice skromné (nenápadně se plácám po rameni a jsem na sebe pyšná) a má to více důvodů. Jednak tím, že se začínáme pomalu a jistě stěhovat, tak není úplně možné tahat do nového bydlení 100% kosmetiky, kterou teď momentálně doma mám. Snažím se tedy co nejvíce spotřebovávat zásoby a pokud možno nekupovat nic nového, protože by to bylo spíš kontraproduktivní :) Takže třídím, rozdávám a předstírám, že nic nechci a nepotřebuju :) A výhoda všech těch jednorázových masek je, že je hned vypotřebujete a rovnou vyhodíte, takže nic, co bych si tahala s sebou. Značka ideál a o všech si pak postupně přečtete.


Co vás z novinek nejvíce zaujalo? A čím jste si v poslední době udělaly radost vy? :)


*

18 komentářů:

  1. Toho je, nová vůně Dermacol bude určitě ideální na Vánoce. A balíček DM vždy obdivuji :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pastu Dontodent jsem si včera chtěla koupit, ale bohužel vyprodáno, tak snad příště :D Jinak kromě nového laku na nehty a gelu na obočí jsem si nepořídila nic. Nějak začínám mít pocit, že toho mám moc, a tak se snažím spotřebovávat a užívat si toho, co doma mám a nepodléhat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach tolik novinek! Ted přesně přichází chvíle kdy závidím všem "slavnějším" bloggerkám, že dostávají balíčky PR a nám smrtelníkům jen pláčou peněženky :-D Jinak chci se zeptat Rendy, myslíš, že Naked Heat vážně stojí za ty peníze? Viděla jsem různé srovnání s Modern Renaissance a nemohu se rozhodnout kterou si pořídím.. děkuji za odpověď!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy,
    mě nejvíce z tebou uváděných novinek zaujala nová řada The Body Shop (jen škoda, že nemají obchůdek v Brně :( ) a taky klasiky Clarins - tam mi přijde, že vždycky přijdou s něčím, co se musí líbit všem :D Já jsem si teď v poslední době nic nekoupila, ale to hlavně proto, že na konci měsíce si dělám výlet do Vídně kde si hodlám udělat nákupní den :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na Dermacol sprcháč,jinak v létě kosmetiku tolik neřeším,i od blogů a youtube si dávám pauzu☺

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě budu moc ráda za článek o peelingu na vlasy, taky o něm totiž přemýšlím :) Ocenila bych i srovnávací článek o bělících vychytávkách na zuby, nabídka je široká a sdílení zkušeností není nikdy dost. Díky a hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Po tom organizéru na paletky bych ještě před pár měsíci skočila, ale pak mi došlo, že nepotřebuju dělat hamty hamty a mít spoustu dekorativky, kterou nemám šanci spotřebovat. Tak jsem udělala velkou čistu a zbyly mi 4 paletky, což je i tak dost :D

    OdpovědětVymazat
  8. Některé z novinek jako pudr Rimmel a zubní pastu Dontodent už mám doma, už se fakt těším, čím mně překvapí. No a z těch co ukazuješ se mi líbí novinka od Dermacolu, jestli na podzim zbožňuji nějakou parfemaci, tak je to právě jablko a skořice:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Černou pastu už týden zkouším a nevim jestli to je tím, že jsme si to vsugerovala nebo opravdu pastou, ale zdají se mi zuby bělejší :) a to jsem velký kuřák, takže mé zuby dostávají opravdu zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Poslední dobou mě děsně trápí lupy, takže mě zaujal peelingový šampon Vichy.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ta podzimní kolekce Clarins vypadá krásně, jejich dekorativku ještě vůbec nemám probádanou, tak se na ní budu muset vrhnout :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc jsem zvědavá na to bělení zubů!

    OdpovědětVymazat
  13. Vsechno to vypada skvele a na ten sprchac jablko skorice se moc tesim :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Uz od zacatku, kdy přišel Dandelion twinkle do Sephory, chodím okolo něj a vzdycky si ho swatchnu a koukám, jak je krasnej. Zatím asi nejsem morálně připravena dat za nej 1100, ale ten den jednou přijde:)

    OdpovědětVymazat
  15. Elie's Space: žádnou paletku od ABH jsem bohužel nikdy nezkoušela a doma jí nemám, takže nemůžu porovnat kvalitu stínů. Mě se třeba Modern Renaissance nelíbí, protože je v ní dost odstínů, které bych nevyužila,takže jsem o ní nikdy ani neuvažovala. Ale Naked Heat je vážně pěkná, krásně pigmentovaná a povedená. Ale řiď se tím, jaké odstíny ty sama nejvíce využiješ, tak si spočítej, kolik stínů z jednotlivých paletek užiješ a podle toho se případně rozhodni :) Věřím, že tou kvalitou či pigmentací a výdrží budou srovnatelné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Novinek neni nikdy dost :-) Moc se mi libi Clarins kolekce a sprchovy gel od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné novinky :) nějaké si musím pořídit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)