středa 6. září 2017

Podzimní kolekce Clarins | HOT or NOT?

Vždycky mě strašně baví, když mi nějaká značka dá k dispozici celou kolekci a nechá mě, ať si jí dostatečně předem vyzkouším a jakmile se blíží její uvedení, už vám o ní můžu napsat a ukázat vám ji podrobněji! Léto je oficiálně za námi, prázdniny jsou u konce a alespoň malou útěchou nám může být to, že od teď až do konce roku, se můžeme těšit jen na samou krásnou kosmetiku (a samozřejmě Vánoce atd., ale víte jak to myslím :) Takže se pojďme mrknout na kolekci Clarins a mé dojmy z produktů. Kdyby vás zajímaly všechny v akci, mrkněte k Lou na video, kde je všechny ukazuje - KLIK :)

Kolekce bude dostupná od září ve vybraných parfumeriích, kde mají stojany s dekorativkou Clarins.




Tvářenka Blush Prodige (09 golden pink) - 995 Kč - limitovaný produkt

Nedá mi to a musím začít podle mě tou největší peckou. Jak asi víte, tvářenky miluju, ale doteď jsem ty od Clarins tak nějak nemusela. Měla jsem upřímně trochu problém s odstíny, které mi nepřišly dost zajímavé nebo zábavné, takže jsem je roky míjela bez větších emocí. A pak se mi do rukou dostala tato kráska a na první pohled i vyzkoušení jsem byla lapena! Myslím, že název golden pink přesně odpovídá popisku odstínu. Pokud znáte legendární odstín tvářenky Orgasm od Nars, tak si představte jeho jemnější verzi. Nemá tak výrazný zlatý odlesk a je celkově decentnější a myslím, že bude slušet vícw typů žen. Do odstínu jsem se totálně zamilovala, protože je sice decentní, ale na druhou stranu pro mě dost univerzální a slušivý. Je vážně škoda, že je zatím jen v limitované edici, protože by byla strašná škoda takový odstín nemít ve stálé nabídce! Doufám, že si to v Clarins někdo uvědomí a nenechá ho jen v limitce. Jestli jste na krásné tvářenky stejně ujeté, rozhodně si ji nenechte ujít a podívejte se po ní, než bude pryč.








Oční linka Graphik ink liner - 680 Kč - stálá nabídka

Oční linka s klasickým fix hrotem slibuje intenzivně černou barvu a dlouhodržící texturu. O intenzitě černé nechci polemizovat, protože se určitě najdou nějaké trochu víc černější a intenzivnější a samozřejmě spousta méně intenzivních. Je intenzivní, ale jako ultra černo-černou bych jí neoznačila. U fixů-linek na oči chci vždy jediné - aby se obtiskávala co nejméně na víčko a během dne se nemazala. Co se obtiskává týče, má dobré skóre, skoro bych řekla nadprůměrné a otisk je během dne minimálně a věřím, že někdo, kdo nemá tak povislá víčka, vůbec žádný mít nebude. S tím nerozmazáváním je to bohužel horší. Často mi slzí oči a bohužel barva ve vnějším koutku to po nějaké době nevydržela a lehce se rozmázla. Což bohužel vzhledem k ceně není akceptovatelné, protože i v drogerii seženu fix na oči, co drží podobně nebo i lépe a tudíž za sebe fixu nemůžu doporučit.






Paletka stínů (06 forest) - 1290 Kč - stálá nabídka

U paletek stínů Clarins je to vždycky tak 50:50. Některé jsou krásné a moc fajn, ale u jiných není pigmentace a výkon stínů adekvátní ceně. Přeci jen za 1200 Kč může mít člověk paletku jiné značky s mnohem více odstíny a v super kvalitě. To je vždycky bohužel trochu problém, pokud chce člověk užitek z nějaké věci nutně přepočítávat na peníze a brát to čistě z finančního hlediska. Ne každý chce všechno přepočítávat na peníze a když se mu něco líbí, tak si to prostě koupí a neřeší, jestli je cena za gram stínu 100 nebo 500 Kč. Tak to bude asi i u této paletky. Jestli se někomu bude barevně líbit, tak si jí koupí, ale já chci asi trochu víc. Víc intenzivnější pigmentaci, která mi tady maličko chybí. Trochu zklamáním je pro mě nejsvětlejší odstín, který je taková vanilková s růžovým nádechem, která ale není příliš třpytivá nebo intenzivní. Mě v koutcích očí baví trochu víc stíny ala rozjasňovač a tohle je málo. Ostatní odstíny mají super pigmentaci a rozhodně patří mezi ty lepší a povedenější paletky této značky. Barva mi na bázi drží v pohodě celý den a nebledne, což je rozhodně super.

Když má člověk doma desítky paletek, tak prostě potřebuje stále něco wow, barevnějšího, pigmentovanějšího nebo barevně neotřelejšího, než co doma už má. A tahle paletka je pro mě v kategorii "fajn", ale na zadek mě úplně neposadila.







Mono oční stíny Ombre Matte (09 ivory a 10 midnight blue) - 630 Kč - stálá nabídka

Víte co mě vždycky fascinuje? Když nějaká značka vyrábí nějaký produkt v úžasné textuře nebo třeba pigmentaci, ale neaplikuje to u všech svých produktů. To platí u Clarins očních stínů úplně maximálně, protože kdyby každá paletka stínů byla v kvalitě jejich Ombre Matte stínů, tak by to bylo boží! Mám doma už několik těchto mono stínů a vážně je miluju. Nebudu znovu řešit to, že mají v názvu slovo "matte" a ničeho matného se v případě těch nových odstínů nedočkáte :) To beru jako nepodstatný detail, protože v případě těchto nových přírůstků je podle mě zajímavější právě barevná škála. Nečekala bych, že si sednu na zadek zrovna z modrého stínu, ale Midnight blue je prostě boží odstín (a modré stíny jsou teď na podzim znovu trendy a vrací se líčení 80.let) ! Neuvěřitelně sytá a bohatá pigmentace a intenzivní odstín, který dokážete přenést i na oční víčko. Podle mě nemá chybu a jestli někdo miluje modré odstíny, tak tenhle ve své sbírce asi nutně potřebuje! Naopak Ivory je trochu nuda a čekala jsem od něj možná maličko větší shine. Barva je dost jemná, což neberu jako mínus, protože ne každý chce, aby mu oční víčka zářily jak disco koule. Já jsem ale straka a miluju, když se stíny pořádně třpytí, září a jsou intenzivní, takže pro mě je to trochu slabota. Ano, obohatí to barevnou paletu dosavadních odstínů a někdo umírněnější z něj může být nadšený, ale já chci trochu více třpytu a záře.

Pokud tyto stíny neznáte, tak je rozhodně omrkněte, protože mají krásnou krémovo-pudrovou texturu a velice snadno se nanášejí třeba jen prsty. Mají výbornou výdrž i pigmentaci a mám je vážně už roky osvědčené a vyzkoušené.



Dole zleva: oční stíny Ombre matte č.10 - oční stíny Ombre matte č.09 - oční linky Graphik ink liner





Rtěnky Joli Rouge (754,755,756) - 625 Kč - stálá nabídka

Rtěnky Joli Rouge jsou klasika, kterou zná asi každý. Příjemné krémovky, které rty nevysuší a dodají jim saténový finiš. Nečekejte ultra pigmentaci a pro docílení sytého efektu je třeba rty přetřít několikrát. Na to, že jsou to krémovky, tak mají slušnou výdrž a neotřou se během prvního napití. Ovšem neočekávejte, že je nanesete a budou vás těšit třeba 6 hodin, to by bylo bláhové :) Je to příjemná rtěnka pro někoho, kdo chce hlavně snadnou aplikaci a pohodlí během nošení rtěnky. Do stálé nabídky míří tyto tři nové odstíny:

754 Deep red - intenzivní červená
755 Litchi - něžná růžová
756 Guava - korálovo-lososová



Dole zleva: 755 - 754 - 756



Tak co na podzimní kolekci říkáte? Našly jste nějaké své favority? Máte některé produkty samy už vyzkoušené? :)

*

17 komentářů:

  1. Ten stín Midnight Blue vypadá fakt krásně!❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě rozhodně zaujala tvarenka, ta je nádherná :)
    Soutěž s Catrice

    OdpovědětVymazat
  3. Tu tvarenku rozhodne potrebuji! :D kasparovazdenka95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tvářenka vypadá opravdu dokonale ♥ Asi ji musím mít - svatba se blíží ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Od tej znacky som, netusim preco, doma este nic nemala. Povedat by som si ale dala s tou licenkou, vyzera krasne!

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce mě zaujaly rtenky, protože k podzimu a zimě proste patří 😊.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvarenka a modry stin maji uzasny odstin, tak treba inspirace k Vanocum ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tá lícenka vyzerá božsky! Obávam sa, že ak na ňu náhodou niekde narazím, zrejme jej neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Midnight Blue je hezky (i kdyz pro mne spis barva na lak na nechty nebo obleceni, modre stiny mi neslusi). Jinak mozna rtenka Deep Red, ale podobnych odstinu mam nekolik. V podstate nic fakt WOW tam za sebe nevidim. Tim navratem liceni 80. let si mne trosku vydesila

    OdpovědětVymazat
  10. Tak, jestli je nějaká věc, po které bych z této limitky měla sáhnout, tak je to rozhodně tvářenka a rtěnka v odstínu 754. Ta tvářenka je naprosto Ú-ŽAS-NÁ a věřím, že během zimního období udělá spoustu parády u majitelek světlé pleti. Rtěnka má přesně ten odstín červené, který ráda nosím - se studeným podtónem :) Tyhle dvě věcičky zaujaly mou pozornost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    ta tvářenka vypadá úplně božsky! Takové odstíny mám nejraději, protože se dají použít po celý den. Jinak mě až tak nic extra nezaujalo. Paletka stínů je sice hezká, ale věřím, že bych u jiné značky našla levnější variantu, která by stejně dobře posloužila.

    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí tvarenka :) A ačkoli me na tvarenky moc neuzije, tuhle bych si nechala líbit :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  13. Clarins miluji. Libi se mi jejich jednoduchy a elegantni design licidel. Na novou kolekci se urcite kouknu. Laka me tvarenka, monostiny a rtenky.

    OdpovědětVymazat
  14. Tu tvářenku prostě potřebuju a nikdo mi není schopný říct,kdy a kde bude k dostání a zda třeba i na eshopu Sephory:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)